تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسمومیت با مشروبات الکلی به پیرانشهر رسید

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، ابراهیم عزیزنژاد در مورد این اتفاق گفت: گزارشی مبنی بر مسمومیت الکلی به اورژانس اعلام شد که بر این اساس ۲ نفر در شهرستان پیرانشهر بدلیل مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز مسموم روانه بیمارستان شدند.

وی اظهار کرد: یک نفر از این مسمومان در پیرانشهر بستری است که حال وی وخیم و یک نفر نیز به ارومیه منتقل شده است.

تاکنون بنا به اعلام مسئولین آمار مسمومیت بدلیل استفاده از مشروبات الکلی به ۳۵ نفر رسیده که شهرستان بوکان با ۲۲ نفر رتبه اول استان را داراست و از این تعداد هفته گذشته ۳ نفر فوت کردند.

شایان ذکر است، در طی یک ماه گذشته، استان‌های مختلف کشور بویژه استان‌های منطقه شمال‌غرب با اپیدمی مسمومیت بدلیل مشروبات الکلی دست‌ساز مواجه شده‌اند.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسمومیت با مشروبات الکلی به پیرانشهر رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..