تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آذربایجان‌غربی جزو ۱۰ استان اول در مصدومیت‌های چهارشنبه آخر سال/ نیروهای امدادی در چهارشنبه‌سوری آماده‌باش کامل هستند

ساعت: 09:50 منتشر شده در مورخ: 1397/12/19 شناسه خبر: 1466475

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اعلام کرد؛

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه در سال گذشته به دلیل تعداد بالای مصدومان چهارشنبه آخر سال جزو استان های نخست کشور بودیم، گفت: تمام نیروهای امدادی در چهارشنبه سوری آماده باش کامل هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا باقر بهرامی در گفت و گو با خبرنگار اروم‌نیوز، در خصوص اقدامات مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی در چهارشنبه آخر سال، اظهار داشت: ۳۵ پایگاه شهری و ۴۷ پایگاه جاده‌ای در چهارشنبه آخر سال به صورت آماده‌باش قرار دارند.

وی، ادامه داد: علاوه بر تمامی مراکز پزشکی و اورژانس‌های بیمارستانی، اورژانس پیش بیمارستانی نیز به‌صورت آماده باش بوده و در اورژانس‌های بیمارستانی نیز علاوه بر مرکز هدایت عملیات بحران و مرکز فوریت‌های پزشکی تمامی بیمارستان‌ها، پزشکان و جراحان عمومی، چشم چزشکان، ارتوپد و پرستاران در حالت آماده‌باش در تمامی بیمارستان‌ها هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی، در ادامه توصیه‌های اورژانس استان برای کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال را اعلام و عنوان کرد: بیماران قلبی و بانوان باردار سه‌شنبه شب از تردد در خیابان‌ها و معابر به‌دلیل صداهای ناهنجار و استرس های آنی ناشی از انفجار مواد محترقه پرهیز کنند.

وی، با بیان اینکه در هنگام وقوع حوادث باید خونسردی خود را حفظ کرده و در اولین فرصت به اورژانس اطلاع دهند، افزود: در زمان وقوع حادثه اکثر مصدومان و افراد درگیر در سانحه به دلیل استرس و فشارهای روحی با آدرس‌دهی نامناسب باعث ایجاد تاخیر در حضور نیروهای امدادی در صحنه حادثه می‌شوند.

بهرامی، خاطرنشان کرد: متاسفانه با توجه به تعداد بسیار بالای مصدومان آذربایجان‌غربی در چهارشنبه آخر سال ۹۶، در جایگاه‌های بالای جدول کشوری قرار داریم.

وی، اذعان داشت: بر اساس آمار ارائه شده از طرف مرکزحوادث و فوریت های پزشکی استان، در حوادث چهارشنبه سوری سال گذشته ۲۹۶ مصدوم وجود داشت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه ارومیه با ۱۰۹ مصدوم رکوددار مصدومت چهارشنبه سوری در سال گذشته بوده، عنوان کرد: خوی، سلماس و مهاباد در رده‌های بعدی مصدومان قرار دارند.

وی، در پایان تاکید کرد: از هموطنان تقاضا داریم از تماس‌های غیرضروری و مزاحمت‌ها در این شب دوری کنند تا واحدها بتوانند به خوبی به افرادی که نیاز دارند امدادرسانی بهینه داشته باشد.

بهرامی، تاکید کرد: خانواده‌ها به فرزندان خود بیش از قبل توجه داشته و از ساخت مواد محترقه دست ساز در خانه خود به شدت خودداری کرده و به رعایت نکات ایمنی توجه داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آذربایجان‌غربی جزو ۱۰ استان اول در مصدومیت‌های چهارشنبه آخر سال/ نیروهای امدادی در چهارشنبه‌سوری آماده‌باش کامل هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..