تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع ۱۱۰۰ تن سیب و پرتقال در مازندران از ۲۵ اسفند

ساعت: 10:21 منتشر شده در مورخ: 1397/12/19 شناسه خبر: 1466511

مدیر تعاون روستایی مازندران از توزیع هزار و 100 تن سیب و پرتقال برای شب عید مردم استان از 25 اسفند ماه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمدرضا کریمی طی گفت‌وگویی با بیان اینکه 600 تن سیب و 500 تن پرتقال برای شب عید مازندرانی‌ها در تاریخ 25  اسفند ماه توزیع می‌شود و تا اواسط فروردین ماه ادامه دارد، گفت: قیمت نهایی سیب و پرتقال دو روز آینده مشخص و اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه میوه شب عید امسال در ۷۰ غرفه در همه شهر‌های مازندران عرضه می‌شود، افزود: معمولا قیمت میوه شب عید حدود ۲۰ درصد کمتر از قیمت بازار است.

مدیر تعاون روستایی مازندران با بیان اینکه کیفیت مرکبات مازندران امسال بسیار خوب بود، گفت: مازندران 75 درصد مرکبات مورد نیاز مردم کشور را تامین می‌کند.

کریمی افزود: هیچ نگرانی در تامین میوه شب عید وجود ندارد و امسال کمبود و نگرانی در تامین میوه شب عید مردم نداریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع ۱۱۰۰ تن سیب و پرتقال در مازندران از ۲۵ اسفند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..