تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Home Design Makeover 1.9.8g – بازی شبیه ساز طراحی خانه برای اندروید

در بازی Home Design Makeover می توانید خانه های فانتزی را طراحی کنید و خلاقیت خود را نشان دهید. این اثر در ریتم یک بازی خودش را نشان داده است و می توانید رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. خانه های شگفت انگیز خود را طراحی کنید و تزئین خوبی برای آنها در نظر بگیرید. می توانید دکورهای زیبا در آن قرار دهید و برای مشتریان خود بفروشید. در نظر بگیرید و طراحی زیبا و تزئین خوب می تواند قیمت این خانه ها را بالا ببرد. این بازی را می توانید برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

Home Design Makeover 1.9.8g Apk + Mod

کاور-Home-Design-Makeover

*/ ]]> اسکرین-شات-home-design-makeover اسکرین-شات-home-design-makeover info

Welcome to Home Design Makeover! Play the best Home Design match 3 puzzle game! Be the best designer by helping lucky families transform dreams into reality with amazing home makeovers! Solve fun match 3 puzzles to help design, customize and decorate the perfect dream home with beautiful decor. Your clients are counting on you to remodel their down-and-out fixer uppers!

WHAT’S NEW
– New levels! New makeovers!

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Home Design Makeover 1.9.8g – بازی شبیه ساز طراحی خانه برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..