تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی مسابقه ای قله نخست Prime Peaks 2.9.4 – اندروید

Prime Peaks هیجان انگیزترین مسابقات را در این بازی تجربه خواهید کرد و می توانید با دانلود Prime Peaks لحظات شادی را سپری نمایید. جایی که شما در صدد صعود به رتبه های اول و همچنین رقابتی هیجان انگیز با دوستان خواهد بود. آهنگ های متن بازی بسیار عالی بوده و وحشی ترین مسابقات را به نقطه اوج خواهد رساند. مسابقاتی که در این سری قرار داده شده است بسیار هیجان انگیز می باشد و شما خواهید توانست تا دوره های چالش برانگیزی را تجربه نمایید. شما باید به صورت واقع بینانه وارد مسابقات شده و خودتان را برای پیشرفت بسیار به چالش بکشانید. این بازی می تواند روح اعتیادآوری داشته باشد که شما را برای پیروزی ترغیب کرده و در روح مسابقه قرار دهد. در واقع صعود از صخره ها و کوه های سخت می تواند چالشی باشد که شما برای انجام آنها باید مهارت های بالایی را در موتورسواری داشته باشید.

با دانلود Prime Peaks می توانید رقبای خودتان را شناخته و به صورت آنلاین با آنها رقابت داشته باشید. بازی چیز جدیدی برای ارائه شدن خواهد داشت و آن همان برخوردهای بازی و واقع گرایانه بودن بازی می باشد و باعث می شود محیط فیزیکی واکنش های خوبی داشته باشد و بتواند بهترین چالش های صعودی را برای شما داشته باشد. بازی در بهترین چالش های خود قرار گرفته و مرحاحل زیبای آن به شما تقدیم می شود. بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Prime Peaks از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

Prime Peaks 2.9.4 Apk + Mod

Prime-Peaks-Cover

Prime-Peaks-Screenshot-1  Prime-Peaks-Screenshot-2

info

It’s a race to the top in Prime Peaks – the most exciting new hill climb racing game! Take your driver through challenging, realistic courses and challenge your friends to see who is the best hill climber.

Always wanted to take a test drive in some of the wildest mountain terrains? Now you can with Prime Peaks – multiple tracks designed to rock your world as you race to the highest point. Each track is designed with realistic game physics, offering the best hill climb challenge out there.

Choose from six vehicles that each provide something different in your high-altitude quest. Your heart will be pounding as you try to climb steep hills and overcome rocky terrain. Push your vehicle to the limit and win bragging rights from your friends as the #1 driver and competitor.

Changelog :

A new vehicle: “Old Johny”.

A new track: “Easy One”.

Daily Gifts are replaced with new, more frequent Free Gifts.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی مسابقه ای قله نخست Prime Peaks 2.9.4 – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..