تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«سفید پوستی که در دریای سرخ افتاد» به بازار کتاب می‌آید

«سفید پوستی که در دریای سرخ افتاد» به بازار کتاب می‌آیدآرش افشار شاعر و نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتشار اثر جدیدش گفت: رمانم به نام «سفید پوستی که در دریای سرخ افتاد» به زودی در انتشارات آنیما منتشر می‌شود.

وی افزود:موضوع غالبی که در این رمان دیده می‌شود عاشقانه و اجتماعی است از این رو می توان گفت این کتابم رمانی عاشقانه و اجتماعی است.

افشار گفت: رمان «سفید پوستی که در دریای سرخ افتاد» در سی و دومین  نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منتشر خواهد شد. علاوه بر آن کتاب دیگری در دست ترجمه دارم که درباره‌ ذهن نوشته شده است در این کتاب که ذنین کوچو نام دارد تعدادی از گفتار‌های اساتید ذهن آمده و ترجمه‌ من گزیده‌ای از همین کتاب است.

گفتنی است سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۸ در مصلای تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««سفید پوستی که در دریای سرخ افتاد» به بازار کتاب می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..