تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود آلبوم کاکو بند دنیای نو

دانلود آلبوم کاکو بند دنیای نو

دانلود آلبوم کاکو بند به نام دنیای نو

کاکوبند آلبوم دنیای نو را منتشر کرد.

کاکو بند پس از انتشار آلبوم اول به نام دعوت پس از 2 سال آلبوم دوم خود را هم منتشر کردند. آلبوم اول بسیار شنیده شد و حتی در خارج از ایران هم با استقبال روبرو شد.

همانطور که انتظار می‌رفت کلام معنی داری به زبان خاصی در آهنگ‌ها نمی‌شنویم؛ اما این بی‌زبانی و چینش واج‌ها در کنار هم بدون فکر نیست.اینکه معنی خاصی ندارد کمک می‌کند تا کلماتی که هزاران بار شنیدیم ذهنمان را محدود نکند. سبک کاکوبند اجازه می‌دهد ذهن راحت‌تر با موسیقی پرواز کند و دیگر اینکه دایره مخاطبانشان را به کل مردم دنیا گسترش می‌دهد.

در مجموع با شنیدن آلبوم می‌شود نتیجه گرفت دو سال وقفه برای تولید این آلبوم نیاز بوده و پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته‌اند؛ به خصوص صداهای الکترونیک که کیفیت و استانداردی جهانی دارند. با دانلود آلبوم دنیای نو  از موسیقی و هنرمندان آن حمایت کنید.

پخش آنلاین آلبوم

http://media.topnaz.com/music/2019/2/kako.mp3

دانلود آلبوم دنیای نو با کیفیت 320 و 128

دانلود

تیزر آلبوم دنیای نو کاکو بند

توضیحات منتشر شده در خصوص این آلبوم در اینستاگرام توسط گروه کاکو:

سلام به همه دوستان
پس از مدتها كار براى آماده كردن آلبوم جديد كاكوبند، اين اثر آماده تكثير و پخش شده و هفدهم بهمن ماه تقديم موزيك بازهاى كاكوبندى خواهد شد.اسم آلبوم دوم كاكو بند ، “دنياى نو” و شامل هفت قطعه هست . ما همه تلاشمون رو انجام داديم تا آلبومى درخور سليقه و حس و حال مخاطبانمون توليد كنيم و اميدواريم اين اثر هم مورد پسند طرفداران كاكو بند قرار بگيره… خيلى خوشحاليم كه حالا از طرح جلد آلبوم “دنياى نو”رونمايى ميكنيم. از حمايتهاى پر شور و هميشگى شما سپاسگزاريم.
#دلتون_گرم و دنیاتون نو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود آلبوم کاکو بند دنیای نو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..