تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با چه اتوبوس و هواپیمایی به سفر برویم

هواپیماها و اتوبوهای بسیار زیادی وجود دارد که دارای امکانات بسیار زیادی هستند و از آنها می توانید برای سفرهای خود استفاده کنید اما در کنار این وسایل نقلیه مناسب سفر، بهترین اتوبوس ها و هواپیماهایی وجود دارند که شما را در بهترین شرایط به مقصد مورد نظر منتقل می کنند

یکی از مواردی که نه تنها از این قضیه مستثنی نیست، بلکه بدون فناوری قادر به ادامه فعالیت نیست، صنعت هواپیما سازی است. هر چه رو به جلو می رویم هواپیماهای پیشرفته تر و به روز تر می شوند تا خدمات بهتر و امن تری را به مسافران ارائه دهند. هواپیما های بوئینگ 787، ایرباس A350 و ایرباس A380 از پیشرفته ترین هواپیما های موجود هستند که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت تاپ گذر مراجعه کنید.

با چه اتوبوس و هواپیمایی به سفر برویم

بوئینگ 787

هواپیمایی بزرگ و دو موتوره با ظرفیت انتقال 210 تا 330 نفر مسافر (بسته به نوع صندلی ها تعداد متفاوت می شود) از ساخته های شرکت هواپیماسازی آمریکایی بوئینگ است که بهبود مصرف سوخت و استفاده از کامپوزیت در قسمت های مختلف بدنه از ویزگی های آن است.یکی از راه های سفر با این هواپیما خرید بلیط هواپیما می باشد.

در سال 2007 میلادی و پس از گذشت 3 سال از این هواپیما رو نمایی شد؛ هواپیمایی با دم معمولی و دماغه ای پست که به دلیل طراحی مدرن و موتورهای بسیار قوی می تواند به صورت عمودی از باند بلند شود. اگرچه این شرکت در ابتدا قول شروع به کار بوئینگ 787 را در سال 2008 داده بود، اما با چند بار تاخیر سال 2011 میلادی را برای آن مشخص نمود. از نظر سرعت فروش، این هواپیما گوی سبقت را از همه رقیبان خود ربوده است و در همان ابتدا توانست تا بیش از 800 فروند سفارش بگیرد.

بیشترین خریداران از کشور های شمال شرق آسیا هستند، برای مثال شرکت هوایی آل نیپون ایرویز ژاپنی با ثبت 55 سفارش در صدر لیست خریداران قرار گرفته است. در ایران هم شما با خرید بلیط هواپیما رشت می توانید سوار این پرنده غول پیکر شوید! برای خرید بلیط می توانید از وب سایت مستر بلیط استفاده کنید.

ایرباس A350

این هواپیمای بزرگ و دو موتوره برای مسیرهای طولانی و با برد متوسط برای رقابت با هواپیمای بوئینگ 787 آمریکایی تولید شده است. اگرچه اولین پرواز آن در سال 2013 میلادی در فرودگاه تولوز بلانیاک فرانسه صورت گرفت، این هواپیمای پیشرفته به طور رسمی از سال 2015 میلادی کار خود را شروع نمود. 150 فروند تعداد سفارشی است که این هواپیما توانسته است در ابتدای کار به نام خود ثبت نماید.

با خرید بلیط هواپیما ارومیه و همینطور بلیط هواپیما چابهار این هواپیمای دوست داشتنی را خواهید دید. هواپیما ایرباس A350 دارای 3 مدل به شرح زیر است:

با چه اتوبوس و هواپیمایی به سفر برویم

A350-800

که ظرفیتش 280 مسافر و 12.95 تن بار، 138 هزار لیتر ظرفیت سوختگیری و حدود 15270 کیلومتر مسافت پروازی آن است،

A350-900

با ظرفیت 315 نفر، حمل 16 تن، قابلیت سوختگیری تا 141 هزار لیتر و مسافت پروازی 15 هزار کیلومتر و

A350-1000

با مسافت پروازی در حدود 14 هزار و 800 کیلومتر، قابلیت حمل بار تا 20.89 تن و ظرفیت سوختگیری تا 156 هزار لیتر می تواند 387 نفر را در هر پرواز جا به جا نماید.

با چه اتوبوس و هواپیمایی به سفر برویم

از ویزگی های این ایرباس که آن را به یکی از مدرن ترین ها مبدل کرده است به موارد زیر می توان اشاره نمود:

استفاده از مواد پیشرفته چون کامپوزیت ها و تیتانیوم در ساخت بدنه، سیستم نظارت مجهز شامل رادار آب و هوا، سیستم تشخیص نزدیکی به زمین و سیستم پیشگیری از تصادف، صندلی های عریض تر وجود 3 مخزن سوخت کاهش هزینه ها بهینه سازی مصرف سوخت سهولت عملیات پروازی وجود سیستم تهویه هوای بسیار قوی ایرباس A380

هواپیمایی بزرگ و جا دار که با صندلی های عریض خود راحتی بسیاری را برای مسافران فراهم آورده است. در این مدل از استاندارد های روز علم و مهندسی بهره گرفته شده تا سفر متفاوتی را برای مشتریان خود در هر سه کلاس پروازی به ارمغان بیاورد. بار های با شکوه، نواحی بیزنسی، سوئیت های فرست کلاس، نور پردازی های چشم نواز و سکوت و آرامش حین پرواز از دلایل محبوب نمودن این هواپیمای اروپایی در جهان پر رقابت امروزی است.

در زمان خرید این اتوبوس توسط خریدار کمپانی تمام نوشیدنی هایی که برای یک سفر طولانی لازم دارید را درون یخچالی که در این اتوبوس قرار دارد برای شما جای دهد تا لذت شما از سفر با دوستان و خانوادتان را چندین برابر کند.

با چه اتوبوس و هواپیمایی به سفر برویم

اتوبوس شاهزاده سلطان بن فهد

همانطور که از اسم این اتوبوس مشخص است این اتوبوس برای یک شاهزاده ی عرب طراحی شده است که در طراحی و دکوراسیون آن از جزییات و وسایل سلطنتی استفاده شده است. مانند دیگر اتوبوس های دنیا این اتوبوس دارای تخت خواب بسیار بزرگ می باشد.

این اتوبوس یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید برای سفر خود از  این اتوبوس استفاده کند و نگرانی در زمان سفر خود با این اتوبوس نخواهید زیرا که تمام تدابیر سیستم های ایمنی برای سرنشینان در نظر گرفته شده است.

اتوبوس ولکانر با عملکرد موبیل

یکی از اتوبوس های لوکسی که در مقاله های پیشین نیز به آن اشاره کردیم همین اتوبوس بود که جز یکی از لوکس ترین اتوبوس های دنیا می باشد که قابلیت این را دارد که اتومبیل شخصی شما را همراه خود به هر مکانی که دوست داشتید همراه خود بیاورید.

از جمله نکاتی که باید در مورد این اتوبوس زیبا و لوکس بدانید این است  که در عین حال هم اتومبیل شخصی خود را اشته باشید و هم سوار بر یک اتوبوس لوکس و لاکچری باشید که تمام امکانات و تجهیزات آن با بهترین استاندارد های و با کیفیت ترین تجهیزات کشور آلمان طراحی شده است.

با چه اتوبوس و هواپیمایی به سفر برویم

اتوبوس کانتری کوچ

این اتوبوس یکی از لوکس ترین اتوبوس های شناخته شده در دنیا می باشد که انرژی خود را برای تامین نیاز های خود و حرکت از نور خورشید تامین می نماید این نوع اتوبوس ها را به عنوان اتوبوس های RV یا اتوبوس های کاروانی می شناسند. این اتوبوس به وسیله سنسورهای نوری که در سقف خود دارد انرژی مورد نیاز خود را تامین می کند. / پایان رپورتاژ آگهی /

منبع: http://topgozar.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با چه اتوبوس و هواپیمایی به سفر برویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..