تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شانزدهمین همایش ملی ریاضی پژوهان جوان و نوجوان سراسر کشور پایان یافت

‍ با حضور رئیس مرکز ملی استعداد‌های درخشان ؛

شانزدهمین همایش ملی ریاضی پژوهان جوان و نوجوان سراسر کشوربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملی استعداد‌های درخشان در آیین اختتامیه شانزدهمین همایش ریاضی پژوهان جوان و نوجوان سراسر کشور گفت :استان خراسان رضوی همواره سهم بزرگی در علم کشور در حوزه‌های مختلف داشته است.

وی افزود:این همایش محور‌های مهمی را در خود داشت، اما باید توجه داشته باشیم علم ریاضی ذهن آدمی را به چالش می‌کشد و توان تغییر در موضوعات را ایجاد می‌کند.

مهاجرانی ریاضیات را علم تغییر توصیف کرد و گفت: ریاضیات می‌تواند حتی درون انسان را تغییر دهد و کسانی که با علم ریاضی مانوس هستند قطعا برای تغییر خود و جامعه آماده می‌شوند.

رئیس مرکز ملی استعداد‌های درخشان همچنین خاطر نشان کرد:امروز پرچم علمی ایران در رویداد‌های بزرگ سرافرازانه به اهتزاز درآمده است و دانش آموزان نخبه و توانمند بویژه آن دسته که در رشته‌های علوم پایه تحصیل می‌کنند نقش بسیارمهمی در موفقیت‌های علمی ایران عزیز داشته است.

انتهای پیام//م. ا.


پایان شانزدهمین همایش ریاضی پژوهان جوان و نوجوان سراسر کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شانزدهمین همایش ملی ریاضی پژوهان جوان و نوجوان سراسر کشور پایان یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..