تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نرم افزار پشتیبان گیری از اس ام اس SMS Backup and Restore 10.05.404 – اندروید

SMS Backup & Restore برنامه قدرتمند و ساده ای به منظور پشتیبان گیری از پیام های موجود در گوشی اندرویدی شما می باشد که با دانلود SMS Backup امکان ذخیره سازی دائمی اس ام اس های شما قابلیت آرشیو کردن طولانی مدت آنها را فراهم می سازد. شما با داشتن این برنامه می توانید براحتی عملیات پشتیبان گیری و بازیابی اس ام اس های خودتان را داشته باشید و در صورت حذف کردن آنها نیز به خوبی نسخه بازیابی شده آنها را داشته باشید. شما باید بتوانید این پیام ها را در جای مناسب خودش نگه داشته و آنها را با توجه به تاریخ های مختلف خودشان آرشیوسازی نمایید. این برنامه همین ویژگی را برای شما فراهم می سازد تا بتوانید این عملیات را انجام دهید. همه قابلیت های برنامه ی تواند به صورت log مانند نیز در اختیار شما قرار داشته باشد.

با دانلود SMS Backup می توانید براحتی از ویژگی های جدید فشرده سازی پیامک ها نیز بهره مند شده و بدون نیاز به حافظه بسیار این پیامک ها را در آرشیو خودتان به صورت یادگاری داشته باشید. رابط کاربری برنامه بسیار عالی می باشد و کاربران می توانند بدون نیاز به دانش خاصی از پیامک های خود بک آپ گرفته و آنها را در صورت نیاز بازگردانی نمایند. این محیط گزینه های زیادی را در هنگام پشتیبان گیری در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند با توجه به نیازهای خودشان آنها را نعییر داده و سرعت یک آپ گیری را زیادتر نمایند و برخی از ویزگی های غیر ضروری را غیرفعال نمایند تا بتوانند به سادگی یک بک آپ تهیه نمایند. برنامه همچنین دارای بخشی نیز به منظور بازگردانی این آرشیو ها می باشد که می توانید با انتخاب دلخواه بازه زمانی آنها را بازگردانی نمایید. این برنامه روی اندروید ۴٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود SMS Backup از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

کاور-SMS-Backup-and-Restore

SMS-Backup-Screenshot-1  SMS-Backup-Screenshot-2

info

SMS Backup & Restore is a simple Android app that backs up and restores your phone’s text messages, and now call logs too!

Our new feature gives you all the great capabilities you have with SMS, but now with call logs too.

Changelog :

· New permissions to read and change Wi-Fi network state for transfer

· Search for text in MMS, display file name in results

· Back up process now runs in its own service making it more reliable

· Fix for duplicate call logs when restoring conversations

· Fix for Scheduled backups getting delayed if the device is off

· Better handling of device running out of space when restoring MMS

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نرم افزار پشتیبان گیری از اس ام اس SMS Backup and Restore 10.05.404 – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..