تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسامی مورد علاقه ایرانی ها در سال 97

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور درباره پرطرفدارترین اسامی سال ۹۷ توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : درباره پرطرفدارترین اسامی سال ۹۷ اظهار کرد: از آغاز سال جاری تاکنون، امیرعلی و فاطمه از اسامی پرطرفدار ایرانیان برای پسران و دختران بوده است.

اسامی مورد علاقه ایرانی ها در سال 97
وی افزود: همچنین نام‌های محمد، علی، امیرحسین و ابوالفضل در بین نوزادان پسر و نام‌های زهرا، حلما، یسنا و زینب در بین نوزادان دختر بیشترین فراوانی را داشته است.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به ثبت ولادت نسبت جنسی دختر بر پسر گفت: در سال ۹۷ به ازای هر ۱۰۶ دختر، ۱۰۰ پسر متولد شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسامی مورد علاقه ایرانی ها در سال 97»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..