تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدل‌های آرایش صورت برای بهار ۲۰۱۹

۸۳۵۶۴۸

۸۰۹۶ 

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: برندهای لوکس مانند فندی، جورجیو آرمانی، تام فورد، ورساچه یا بربری که در صنعت مد و فشن حرف اول را می زنند، در فشن شوهایی که فصل به فصل برگزار می شوند، ترندهای سال را معرفی می کنند. این برندها اخیرا مدهای فصل پیش رو، یعنی بهار ۲۰۱۹، را نیز به نمایش گذاشته اند. اگر شما هم دوست دارید که با ترندهای آرایشی بهار ۲۰۱۹ آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

پوستی بدون کرم پودر

مدلهای آرایش صورت برای بهار 2019

اگر چه اکثر خانم ها آرایش شان را با کرم پودر آغاز می کنند، اما بهار امسال زمانی ست که دیگر نیازی به کرم پودر نمی باشد. در واقع آنچه مد شده، پوستی طبیعی و بدون هیچ لایه ای از مواد آرایشی ست. تنها در صورت نیاز می توانید از کمی کانسیلر یا پرایمر استفاده کنید. اگر شما جزو افرادی هستید که عرق می کنید یا با زدن کرم پودر در صورت تان احساس سنگینی دارید، مطمئنا از این مد خوشتان خواهد آمد. برای این که به صورت تان کمی رنگ بدهید، می توانید از رژ گونه نیز استفاده کنید.

صورت برنزه

مدلهای آرایش صورت برای بهار 2019

اگر چه ما صورت های برنزه را تنها در تابستان می دیدیم اما این بهار نیز شاهد آن خواهیم بود. برای دنبال کردن این مد، شما می توانید صورت تان را با آفتاب یا سولاریوم برنزه کنید یا حتی از لوازم آرایش برای برنزه نشان دادن صورت تان کمک بگیرید. هیچ چیز جذاب تر از رژ گونه هلویی رنگ با آرایش برنزه نیست.

رنگ صورتی

مدلهای آرایش صورت برای بهار 2019

رنگ صورتی رنگ مورد علاقه همه خانم هاست، از این رو مطمئنا خانم ها از این مد استقبال می کنند. رنگ صورتی در بهار امسال به عنوان یکی از رنگ های آرایشی سال معرفی شده است. شما می توانید این رنگ را برای رژ لب، سایه چشم یا حتی رژ گونه استفاده کنید. این رنگ آرایش چهره شما را ظریف، زنانه و جذاب نشان خواهد داد.

چشم های اسموکی

مدلهای آرایش صورت برای بهار 2019

اگر چه آرایش بهاره آرایشی سبک، ملایم و با ظرافت زنانه است اما در آن میان یک جفت چشمی که به سبک اسموکی آرایش شده، بسیار توی چشم خواهد بود. البته شما باید از سایه های کمرنگ تر استفاده کنید. رنگ هایی مثل ارغوانی، قهوه ای یا خاکستری روشن گزینه های مناسبی برایتان خواهند بود. این سبک آرایش چشم برای میهمانی های شبانه بسیار مناسب خواهد بود.

ابروهای تمیز و رو به بالا

مدلهای آرایش صورت برای بهار 2019

چند سالی بود که ابروهای پر پشت و پر روی مد بود اما بهار ۲۰۱۹زمانی ست که ابروهای برداشته و مرتب طرفداران بیشتری پیدا می کند. یکی دیگر از تغییراتی که در ابروها ایجاد شده، مدل شانه کردن آنهاست. اگر شما تا به حال ابروهایتان را از ابتدا به سمت انتها و به طور افقی شانه می کردید، حال زمان آن است که آنها را به سمت بالا شانه کنید. برای نگه داشتن حالت ابروهایتان می توانید از ژل های ابرو کمک بگیرید.

سایه های رنگی کشیده

مدلهای آرایش صورت برای بهار 2019

بهار فصل رنگ هاست. این تنوع و شادابی رنگ ها در مدل های آرایشی نیز دیده می شود. به عنوان مثال یکی از ترندهای سال جدید، استفاده از سایه های رنگی و بولد است. شما می توانید با توجه به رنگ لباسی که به تن دارید، سایه تان را با آن ست کنید. البته رنگ های جواهرات مانند یاقوتی، زمردی و... طرفداران بیشتری دارند. مدل سایه زدن نیز کمی تغییر کرده است. در بهار ۲۰۱۹، هر چه سایه چشم هایتان کشیده تر باشد، جذاب تر است.

چشم های اکلیلی

مدلهای آرایش صورت برای بهار 2019

اگر شما هم عاشق هیجان هستید، حتما از آرایش اکلیلی خوش تان خواهد آمد. البته برخلاف سال قبل که اکلیل را برای کل صورت به کار می بردند، امسال تنها آن را برای چشم ها استفاده می کنند. رنگ های اکلیلی چون نقره ای، صورتی و سبز از رایج ترین رنگ ها خواهند بود. البته این سبک آرایش برای هر موقعیتی مناسب نیست، اما برای میهمانی های شبانه انتخاب فوق العاده ای خواهد بود.

خط چشم برای پلک پایین

مدلهای آرایش صورت برای بهار 2019

چند سالی ست که خط چشم را تنها برای پلک های بالایی می کشیم اما بهار امسال متفاوت است، از این رو که علاوه بر پلک بالایی، پلک پایین را هم نیاز به خط چشم دارد. این سبک آرایش که از دهه ۹۰ میلادی الهام گرفته شده، یکی از ترندهای امسال خواهد بود. اگر چه کشیدن خط چشم برای پلک های پایین، کمی حالت چشم های شما را تغییر می دهد، اما جذابیت زیادی دارد.

ریمل سنگین

مدلهای آرایش صورت برای بهار 2019

پرادا برندی بود که در فشن شو خود مدل جدیدی از ریمل زدن را معرفی کرد. در این فشن شو، دیگر خبری از مژه هایی که مو به مو با ریمل از هم جدا شده اند، نبود. در واقع او این پیام را منتقل کرد که ریمل هر چه ضخیم تر و سنگین تر روی مژه ها قرار گیرد، زیباتر است. علاوه بر آن، نه تنها روی مژه بالا، بلکه مژه های پایین هم به ریمل نیاز دارند. خوبی این شیوه ریمل زدن آن است که دیگر نیازی به خط چشم نیست. در واقع چشم ها در این شیوه آرایش آنقدر توی چشم هستند که دیگر نیازی به خط چشم یا سایه برای جلب توجه بیشتر، ندارند. تنها چیزی که نیاز است، یک رژ لب صورتی می باشد.

رژ لب بنفش

مدلهای آرایش صورت برای بهار 2019

بهار فصل رنگ های پاستلی ست. یکی از رنگ هایی که برای رژ لب در بهار امسال بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، رنگ بنفش پاستلی ست. از بنفش کمرنگ و مات گرفته تا بنفش پر رنگ و براق، شما می توانید تونالیته های مختلف این رنگ را امتحان کنید. از آنجا که با این رنگ، لب های شما بسیار توی چشم است، بهتر است که آرایش بخش های دیگر صورت تان ساده و طبیعی باشد تا توی ذوق نزند.

برق لب

مدلهای آرایش صورت برای بهار 2019

این مد نیز یکی دیگر از مدهای دهه ۹۰ میلادی ست که برای بهار ۲۰۱۹ بار دیگر مد شده است. بله، برق لب بار دیگر جایش را در صنعت مد و فشن باز کرده است. اگر شما لب های زیبایی دارید، دیگر نیازی به رژ لب نیست، همان رنگ طبیعی لب هایتان جذابیت خاص خود را دارد. فقط کافی ست که از برق لب استفاده کنید تا زیبایی تان دو چندان شود. این مدل لب برای زمان هایی که آرایش چشم شما زیاد و توی چشم است، مناسب می باشد.

منبع: glowsly




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدل‌های آرایش صورت برای بهار ۲۰۱۹»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..