تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرایش چشم های با فاصله کم

آرایش چشم های با فاصله کم چگونه است؟ ما در این مقاله ترفندهای لازم برای آرایش چشم های نزدیک به هم را به شما عزیزان آموزش می دهیم تا بتوانید برای خود و دیگران چهره جذاب فراهم کنید.

آرایش چشم های با فاصله کم

آرایش چشم های با فاصله کم

چگونه متوجه بشویم چشم ها نزدیک به هم است

برای اینکه متوجه شوید که مدل چشم های شما نزدیک به هم است یا نه، لازم است که روبروی یک آینه بایستید و مستقیم در آن نگاه کنید. با چشم های خود به طور نسبی تخمین بزنید که آیا در فاصله بین دو چشمان شما، چشمی به اندازه چشم های خودتان به راحتی جای خواهد گرفت یا نه؟ اگر پاسخ منفی بود، یعنی فاصله بین دو چشم کم است و فرم چشم های شما نزدیک به هم می باشد.

آرایش چشم های با فاصله کم

آرایش چشم های با فاصله کم

آرایش چشم های با فاصله کم 

۱. اول از همه باید پرایمر بزنید تا پلک ها را آماده آرایش و دریافت سایه کنید.برای استفاده از پرایمر به نوع و رنگ پوست خود دقت کرده و با توجه به پوست خود پرایمر مناسبی بزنید.

۲. با یک هایلایتر روشن، گوشه داخلی چشم ها را روشن کنید تا فاصله بین آنها بیشتر به نظر بیاید.

۳. چشم های خود را با کرم پودر زیرسازی کرده و آن ها را بزرگ تر نشان دهید.

۴. حالا با یک سایه چشم روشن به رنگ صدفی یا بژ ، تمام پلک را سایه بزنید تا آن را وسیع و دور از هم جلوه دهد.

۵. یکی از بهترین و هوشمندانه ترین مدل های آرایش چشم، آرایش اسموکی است که هم فوق العاده زیباست و هم به راحتی فاصله بین چشم ها را متعادل سازی می کند. پس با یک سایه چشم دودی، مشکی یا قهوه ای و اگر نمی خواهید که رنگ آرایش چشم خیلی تیره باشد، با رنگ سایه چشم بنفش و آبی تیره، گوشه خارجی چشم را با یک براش سایه چشم مناسب و کوچک، رنگی کنید.این رنگ ها و اعمال آنها در گوشه خارجی چشم، باعث می شود که چشم ها کاملا از یکدیگر دور به نظر برسند.

آرایش چشم های با فاصله کم

آرایش چشم های با فاصله کم

 

۶. حالا با یک رنگ هماهنگ با سایه چشم پلک بالاییتان، اما با تناژ مدیوم، گوشه خارجی پلک پایین را هم سایه بزنید.همچنین می توانید برای فاصله دادن به چشم ها برای گوشه داخلی چشم تا میانه پلک از یک سایه کمرنگ استفاده کنید و مقدار کمی از نوع تیره تر را در قسمت میانی و به سمت خارج پلک به کار برده و به خوبی در بخش میانی آنها را یکدست کنید.

۷. اگر چشمانی نزدیک به هم دارید نباید خط چشم تان را از ابتدا بکشید. بهتر است از خط چشم نیمه استفاده کنید و بیشتر روی انتهای چشم کار کنید یعنی از نیمه پایانی یا یک سوم انتهایی آن خط چشم بکشید تا فاصله بین چشم ها بیشتر جلوه کند.

۸. حالا ریمل بزنید. برای مژه های پلک پایین هم ریمل بزنید اما زیاده روی نکنید. سپس نتیجه آرایشتان را در آینه ببینید که تا چه حد باعث متعادل سازی فرم چهره و چشم ها شده است.می توانید از مژه مصنوعی نیز استفاده کنید.

آرایش چشم های با فاصله کم

آرایش چشم های با فاصله کم

ترفندهای لازم برای آرایش چشم های با فاصله کم همواره برای گوشه داخلی چشم تا مرکز پلک، از رنگ سایه چشم روشن با حالتی شیمری و درخشان استفاده کنید.  خط چشم شما نباید در قسمت داخلی چشم، پهن باشد. خط چشم های نیمه از مرکز پلک، حالت بهتری به چشم های شما می دهند.  استفاده از کانسیلر چشم می تواند در متعادل سازی چشم ها خیلی کمک کننده باشد. به این صورت که که گوشه داخلی چشم ها را هایلایت کنید و گوشه خارجی را کانتور نمایید.  همیشه از سایه های روشن در گوشه داخلی چشم های خود استفاده کنید.  شکل چشم های خود را حفظ کرده و با انجام آرایش های طبیعی تر به زیبایی چشم های خود بیفزایید.  از همه مهم تر این که از زدن سایه و یا مداد مشکی در قسمت داخلی چشم های خود به شدت پرهیز کنید.

گروه مد و زیبایی نماگرد

مطالب متنوع دیگر

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (1 امتیاز, میانگین: 5٫00 از 5)
Loading...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرایش چشم های با فاصله کم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..