تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیک هویج | طرز تهیه کیک هویج خوشمزه + فیلم آموزشی

کیک هویج یکی از کیک های خوش طعم و لذیذ و محبوب در بین تمام کیک های میوه ای است. هویج سرشار از ویتامین A، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها می باشد و خوردن آن برای سلامت چشم، پوست، دندان و دستگاه گوارش بسیار مفید است. اجزای تشکیل دهنده این کیک خوشمزه آرد، شکر، تخم مرغ، هویج، وانیل، دارچین، نمک، مغز گردو و بکینگ پود است.

کیک هویج | طرز تهیه کیک هویج خوشمزه + فیلم آموزشی

کیک هویج | طرز تهیه کیک هویج خوشمزه + فیلم آموزشی

کیک هویج بافتی بسیار نرم و لطیفی دارد که می تواند انتخاب خوبی برای پذیرایی از مهمان های عزیزتان در یک عصر زمستانی باشد. امیداورم از تهیه و میل آن نهایت لذت را ببرید. در ادامه مطلب از مجموعه آموزشی کیک های مجلسی قصد داریم نحوه پخت کیک هویج را به طور کامل در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. لطفا تا پایان آموزش با ما همراه باشید و از این دستور پخت بسیار راحت نهایت استفاده را ببرید.

طرز تهیه کیک هویج خوشمزه

طرز تهیه کیک هویج خوشمزه

طرز تهیه کیک هویج خوشمزه + تزیین

طرز تهیه کیک هویج خوشمزه + تزیین

نکات طلایی درباره پخت کیک هویج کیک هویج جزء کیک هایی هست که اگر طبق دستور عمل تهیه نشود، نتیجه کار خیلی جالب نمی شود. به دلیل وجود هویج امکان اینکه کیک حالت خمیری و چسبناک پیدا کند خیلی زیاد می باشد. بنابراین پیشنهاد می کنم حتما طبق دستور پیش بروید و مواد را کم و زیاد نکنید. طرز تهیه کیک هویج شیک

طرز تهیه کیک هویج شیک

میزان دما بستگی به نوع فر شما دارد که از درجه حرارت ۱۵۰ تا ۱۸۰ متغیر می باشد. رایج است این نوع کیک را با پودر قند تزیین می کنند و آن دیگه بستگی به سلیقه خودتان دارد. حتما باید هویجهایتان خیلی ریز رنده شده باشد تا بافت و رنگ کیک زیبا باشد. هویج به خاطر طعم و عطر خوبی که دارد. می توانید دسرهای مختلفی از جمله دسر هویج، ژله به شکل هویج و حلوا هویج درست کنید. طرز تهیه کیک هویج شیک + تزیین

طرز تهیه کیک هویج شیک + تزیین

طرز تهیه کیک هویج شیک + فیلم آموزشی

طرز تهیه کیک هویج شیک + فیلم آموزشی

فیلم آموزشی کیک هویج شیک

فیلم آموزشی کیک هویج شیک

توجه داشته باشید: با توجه به اینکه تامین کننده ویدئو سایت نماگرد نیست، بنابراین امکان تفاوت جزئی بین مراحل کار  توضیح داده شده و ویدئو آموزشی وجود دارد و ویدئو آموزشی صرفا جهت آشنایی بیشتر قرار داده شده است. امیدواریم از نحوه پخت کیک هویج نرم و لطیف در منزل نهایت لذت را برده باشید و عصر زمستانی خوبی را با یک تکه از کیک هویج خانگی به همراه یک فنجان چای داغ سپری کنید.

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (1 امتیاز, میانگین: 5٫00 از 5)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیک هویج | طرز تهیه کیک هویج خوشمزه + فیلم آموزشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..