تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش نوزاد در ایران، توسط یک متخصص زنان

اعضای باند خرید و فروش نوزاد و جعل اسناد پزشکی، دستگیر شدند.

اعضای باند خرید و فروش نوزاد و جعل اسناد پزشکی، دستگیر شدند. اعضای این باند که ۷ زن و یک مرد بودند با سوءاستفاده از مجوز یک متخصص زنان و زایمان به شکل غیرقانونی سقط جنین و معامله زیرزمینی نوزاد انجام می‌دادند. بررسی این پرونده نشان داد سرکرده باند یک دکتر متخصص زنان و زایمان بود که به‌دلیل اقدامات غیرقانونی از کار تعلیق شده بود. او با همدستی یک پرستار، پیک موتوری رستوران و یک زن خانه دار باندی تشکیل داد که از مرحله شناسایی تا تحویل شناسنامه نوزاد هر کدام وظیفه‌ای را بر عهده داشتند. آن‌ها مشتریان خود را از میان خانواده‌هایی پیدا می‌کردند که فرزند نداشتند. فروشندگان نوزاد هم خانواده‌های بدسرپرست، زنان بیوه و افرادی بودند که به‌صورت نامشروع صاحب فرزند شده بودند.
به گزارش روزنامه ایران براساس اظهارات شاکیان، مشتری‌های این باند پس از مراجعه به مطب پزشک زنان و زایمان، پس از امضای توافقنامه‌ای به طبقه بالایی مطب هدایت شده و تحت سقط یا زایمان غیرقانونی قرار می‌گرفتند. فعالیت این باند خلافکار زمانی تحت و اطلاعاتی قرار گرفت که یک زن باردار به‌دلیل دخالت یکی از اعضای باند در روند زایمانش، فرزند خود را از دست داد. با شکایت ازاین باند خلافکار، کارآگاهان تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند و پرده از راز فعالیت مجرمانه آن‌ها برداشته شد.

فروش نوزاد برای درمان دندان

یکی از مشتریان این باند، زن جوان معتادی بود که از شوهر موقتش باردار شده بود. این زن که شرایط مالی بدی داشت و با مادرش تنها زندگی می‌کرد، پس از متواری شدن همسرصیغه‌ایش، قراردادی با سرکرده این باند خرید و فروش نوزاد بسته بود تا در ازای انجام زایمان بچه را نزد خود نگه دارند، اما او پس از زایمان متواری شد. این باند نیز کودک را به خانواده‌ای سپرده و از آن‌ها پول گرفته بودند. مادربزرگ کودک که متوجه موضوع شده بود، با حضور در مطب سرکرده باند از آن‌ها خواسته بود با پرداخت هزینه میلیونی درمان دندان‌های دختر معتادش، نوه‌اش را از او بخرند. این معامله انجام شد، اما با آغاز تحقیقات پلیس در این پرونده، نوزاد از خانواده دوم تحویل گرفته شده و به بهزیستی انتقال یافت.
قاضی این پرونده پس از بررسی مدارک و اظهارات متهمان و شاکیان پرونده، ۵ عضو اصلی باند را به پرداخت جریمه نقدی و ۲۵ سال حبس تعزیری و دیگر همدستانشان را نیز به پرداخت جریمه محکوم کرد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش نوزاد در ایران، توسط یک متخصص زنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..