تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت دلار، قیمت یورو و قیمت انواع ارز در بازار امروز دوشنبه ۸ بهمن

امروز دوشنبه ۸ بهمن قیمت دلار با افزایش ۶۰ تومان، ۱۱ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۷۵۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار، قیمت یورو و قیمت انواع ارز در بازار امروز دوشنبه ۸ بهمن فرادید- صرافی ملی قیمت دلار را برای امروز دوشنبه ۸ بهمن با ۶۰ تومان افزایش نسبت به دیروز، ۱۱ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۷۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۵۰ تومان افزایش یافت و ۱۳ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان است.

اما قیمت ارز مبادله‌ای؛ بانک مرکزی در جریان قیمت‌گذاری ۳۹ ارز دولتی موجود در معاملات امروز دوشنبه ۸ بهمن ماه، نرخ ۱۲ ارز از جمله دلار آمریکا و درهم امارات ثابت ماند و نرخ پوند و ۲۵ ارز دیگر هم افزایش یافت.

براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (دوشنبه ۸ بهمن ماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با ۵۱۹ ریال افزایش قیمت نسبت به روز گذشته امروز ۵۵ هزار و ۴۵۶ ریال و هر یورو نیز ۴۷ هزار و ۹۸۱ریال ارزش‌گذاری شد.

دلار کانادا در مرکز مبادلات ارزی با قیمت ۳۱،۸۰۸ ریال، قیمت درهم امارات ۱۱،۴۳۷ ریال و قیمت لیر ترکیه نیز ۷،۹۸۴ریال قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارز‌های دولتی فروخته می‌شود.

قیمت ارز در بازار آزاد دوشنبه ۸ بهمن

نوع ارز خرید فروش دلار آ‎مریکا 12200 12300 یورو 13880 14030 پوند انگلیس 16075 16225 درهم امارات 3330 3350 روبل روسیه 184 187 لیر ترکیه 2320 2340 درام ارمنستان 250 254 منات آذربایجان 7125 7225 یوآن چین 1805 1825 دینار عراق 1025 1035



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت دلار، قیمت یورو و قیمت انواع ارز در بازار امروز دوشنبه ۸ بهمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..