تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تبریک دکتر مداحی به آیت الله آملی لاریجانی

دکتر محمد ابراهیم مداحی، قائم مقام دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام در پژوهشکده تحقیقات راهبردی، انتصاب آیت الله آملی لاریجانی را به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، تبریک گفت.

دکتر محمد ابراهیم مداحی، قائم مقام دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام در پژوهشکده تحقیقات راهبردی، انتصاب آیت الله آملی لاریجانی را به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، تبریک گفت. متن پیام ایشان بدین شرح است:

حضرت آیت‌الله حاج شیخ صادق آملی لاریجانی «دامت توفیقاته»

حسن اعتماد مقام معظم رهبری«مدظله العالی» مبنی بر انتصاب حضرتعالی در جایگاه منیع ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک عرض می‌کنم.

انشاءالله در این مسئولیت مهم که از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است منشأ برکات و خدمات ماندگار و زودبازده باشید و در حفظ این میراث گرانقدر امام خمینی«ره» توفیق الهی رفیق راهتان گردد.

محمدابراهیم مداحی

قائم مقام دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام در پژوهشکده تحقیقات راهبردی





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تبریک دکتر مداحی به آیت الله آملی لاریجانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..