تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر وزیر اطلاعات به شیراز/ همگرایی خوبی میان مسئولان فارس وجود دارد

گروه اجتماعی ـ در راستای سفرهای استانی هیئت دولت به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وزیر اطلاعات به شیراز سفر کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات عصر دوشنبه، 8 بهمن ماه در راستای سفرهای استانی هیئت دولت و آشنایی با مشکلات مردم استان فارس، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به شیراز سفر کرد.
وزیر اطلاعات در این سفر عصر دوشنبه با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز دیدار و گفت‌و‌گو کرد و سپس در برنامه دستاورد صدا و سیمای فارس حضور یافت. وی همچنین قرار است فردا در جلسه شورای ادارای این استان سخنرانی كند.
علوی در دیدار با آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با بیان اینکه فارس در گذشته چوب اختلاف را خورده است، گفت: امیدوارم با همدلی و همراهی همه مسئولان شاهد رفع مشکلات مردم در این خطه از کشور باشیم.
آیت‌الله دژكام نیز با ابراز ارادت قلبی نسبت به وزیر اطلاعات که از سلاله حضرت صدیقه طاهره(س) است، گفت: اینجانب برای جناب دکتر علویشان و جایگاه ویژه‌ای قائلم.
نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس همچنین با اشاره به برخی مشکلات استان فارس، افزود: استان فارس برای مشارکت و بهره‌برداری از بخش خصوصی امکانات زیادی دارد و امیدواریم با حمایت دولت از این بخش مشکلات استان به ویژه در زمینه بیکاری جوانان بر طرف شود.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر وزیر اطلاعات به شیراز/ همگرایی خوبی میان مسئولان فارس وجود دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..