تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای دو هزار ویژه برنامه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در سپاه کردستان

گروه سیاسی- مدیر عملیات روانی فرهنگی سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دو هزار ویژه برنامه فرهنگی در سپاه کردستان اجرا خواهد شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، مهدی رستمی، مدیر عملیات روانی فرهنگی سپاه بیت المقدس استان کردستان در نشست تعاملی با رسانه‌های استان که امروز، هشتم بهمن ماه برگزار شد، اظهار کرد: در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دو هزار ویژه برنامه فرهنگی در سپاه کردستان اجرا خواهد شد.
وی افزود: این ویژه برنامه‌هاشامل یادواره شهدا، جشن‌های انقلاب، پروژه‌های محرومیت زدایی و عمرانی، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، اعزام تیم ورزشی به مسابقات کشوری، کوه پیمایی، نورافشانی، غبارروبی مزار شهدا، برپایی ایستگاه سلامت، و ... است.
مدیر عملیات روانی فرهنگی سپاه بیت المقدس استان کردستان بیان کرد: در ر استای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی بیستر مردم با جشن‌ها و برنامه‌های گرامیداشت پیروزی انقلاب سپاه بیت‌المقدس هماهنگی‌های لازم با رسانه‌های استان را انجام داده است.
وی فعالان رسانه ایی را سربازان جنگ نرم عنوان و بیان کرد: رسانه‌های به واسطه وظیفه خطیر اطلاع‌رسانی و هوشیاری و آگاه‌سازی مردم در جنگ نرم نقش بسیار ویژه‌ای را دارند.
رستمی اعلام کرد: دشمن امروز در توطئه‌های خود به دنبال به چالش کشیدن جشن‌های انقلاب است که با هوشیاری و بصیرت مردم توطئه‌های آن‌ها بار دیگر خنثی خواهد شد.
مرادی، جانشین معاونت اجتماعی و پیشگیری نیروی انتظامی استان کردستان در این نشست گفت: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که رنگ و بوی اسلامی بودن را با خود داشت و همین امر راز ماندگاری این انقلاب است.
وی با تأکید بر اینکه جشن‌های چهل سالگی انقلاب باید متفاوت‌تر از گذشته برگزار شود، افزود: ما با کمک رسانه و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی امید و نشاط را در جامعه بیشتر خواهیم کرد چراکه دشمنان سعی در ایجاد یأس و ناامید کردن مردم از نظام را دارند.
مرادی عنوان کرد: دشمنان نظام امروز با استفاده از مشکلات اقتصادی سعی در ملتهب کردن فضا را دارند که با مدیریت مدبرانه و هوشمندان مردم و مسئولان این بحران را پشت سر خواهیم گذاشت.
وی از برگزاری مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شدها، نورافشانی شهر، رژه موتورسواران، حضور در نماز جمعه و ... از جمله برنامه‌های اجرایی نیروی انتظامی در این ایام است.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای دو هزار ویژه برنامه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در سپاه کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..