تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نباید بین مدیران دولت و مردم فاصله باشد

نباید بین مدیران دولت و مردم فاصله باشدبه گزارش ایکنا از همدان؛ حبیب مومیوند فرماندار تویسرکان امروز 8 بهمن در شورای اداری شهرستان با بیان این مطلب گفت: استاندار همدان بر کار شبانه‌روزی تأکید دارد پس هر کس نمی‌تواند باید از تیم مدیریتی جدا شود.

وی افزود: مدیران در این راستا همکاران خود را همراه کنند و جلسات مستمر با همکاران داشته باشند تا موفق تر باشند.

وی دولت را یک مجموعه واحد خطاب کرد و گفت:همه باید هماهنگ و همراه باشند و فعالیت کنند از این رو به صورت جزیره ای نمی‌توان کار کرد پس به صورت مجموعه واحد عمل کنید و فعالیت ها و مشکلات را بیان کنید.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه برق، راهداری، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، بهزیستی، بنیاد شهید، کتابخانه‌ها و فنی و حرفه ای از اداراتی هستند که جایگاه های اول و برتر استانی را کسب نمودند افزود: در جذب تسهیلات اشتغالزایی روستایی نیز رتبه اول را داریم.

وی با بیان این مطلب که مدیران مستمر پیگیر بودجه پروژه‌های استانی خود باشند گفت: فرماندار مسئول پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها است و من از شما می‌خواهم که منابع را پیگیری و پیشرفت فیزیکی را دنبال کنید.

وی با اشاره به انتقادهایی که ممکن است طی خدمت به وجود آید گفت: در بحث حوزه کاری نقدهای هست که از این نقدها نباید ترسید بلکه باید با کار پاسخگویی آنها بود.

وی با بیان اینکه رفتار دولتمردان زیر ذره‌بین است تصریح کرد: اقتدار مدیران در جمع همکاران بسیار مهم است و باید مقتدر و پاسخگو باشند و از طرفی حرف آخر را در اداره بزنند.

مومیوند در ادامه گفت: مدیران باید نسبت به حوزه کاری خود اشراف کامل داشته و بخشنامه ها و نامه ها را به طور کامل بررسی کنند و هر اتفاقی در شهرستان رخ می‌دهد باید به اطلاع فرماندار رسانده شود.

وی با تاکید بر توانمند بودن روابط عمومی ادارات گفت: مدیران بایدروابط عمومی ادارات را فعال کنند و افراد توانمند را در این جایگاه بگذارند.

مومیوند با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: در دهه فجر و ۴۰ سالگی انقلاب فضا باید فضای دیگری باشد از این رو باید آنچه در نظام جمهوری اسلامی اتفاق افتاده به گوش مردم رسانده شود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نباید بین مدیران دولت و مردم فاصله باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..