تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست اینستاگرامی کارلوس کی‌روش و خداحافظی از فوتبال ایران+عکس

آفتاب‌‌نیوز :

کارلوس کی روش پس از شکست ایران مقابل ژاپن نوشت: هیچ کلمه ای تشکر من از بازیکنانم را توصیف نمی‌کند. آن ها در طول این سال ها همه تلاش، حمایت و تعهد خود را به کار گرفتند. باعث افتخارم بود که در طی این 8 سال شانه به شانه این مردان حضور داشتم و همیشه و همیشه با شخصیتی فوق‌العاده با همه سختی ها رو برو شدیم. شخصیت و منشی که من فکر میکنم شایستگی حضور در فینال را داشت.

وی افزود: به ژاپن تبریک میگویم. تیمی که امشب بهترین تیم در زمین بود. اما غرور و افتخار متعلق به تیم ملی ایران است، برای آنچه که برای مردمشان ساختند، برای فوتبالی که به جهان نشان دادند، برای میراثی که برای آیندگان به جای گذاشتند، این یکی از بهترین خانواده های فوتبالی بود که من در آن حضور داشتم، و برای این بازیکنان بهترین آرزو هارا دارم؛ حالا پایان اینجاست. من کار خودم به روش خودم انجام دادم. من با حمایت کادر فنی ام، همه تلاشم را کردم. از همه شما متشکرم. و همچنین با تشکر از همه طرفداران ایران

همه برای تیم ملی ..."

پست اینستاگرامی کارلوس کی‌روش و خداحافظی از فوتبال ایران+عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست اینستاگرامی کارلوس کی‌روش و خداحافظی از فوتبال ایران+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..