تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار ترامپ به اروپا درباره سازوکار ویژه مالی ایران

خبرگزاری «آسوشیتدپرس» می‌گوید دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، درباره احتمال آغاز به کار ساز و کار ویژه مالی اتحادیه اروپا به رهبران اروپایی هشدار داده است.

به گزارش یورونیوز؛ این خبرگزاری به نقل از منابع خود در دولت آمریکا خبر داده است که رئیس جمهوری این کشور در این روزها با دقت تلاش‌های اروپا برای استقراریک کانال مالی و کمک به اقتصاد ایران را زیر نظر دارد.

یک مقام ارشد کاخ سفید که نخواسته است نامش فاش شود روز جمعه اعلام کرد در صورت ایجاد اخلال در روند تحریم‌های آمریکا، این کشور تحریم‌های ثانویه‌ یکپارچه‌ای را اعمال خواهد کرد و افراد و موسسات خاطی را مسئول خواهد شمرد.

کاخ سفید بارها به شرکت‌های اروپایی که در ایران مشغول به کار هستند هشدار داده است که در صورت دور زدن تحریم‌های آمریکا «به شدت تنبیه و مجازات» خواهند شد.

با این حال کشورهای اروپایی با همراهی چین و روسیه، دو کشور دیگر امضا کننده برجام، در حال راه‌اندازی سازو کار ویژه مالی اتحادیه اروپا با ایران هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار ترامپ به اروپا درباره سازوکار ویژه مالی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..