تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظریف: استعفا به دلیل فشار بیرونی برای خروج از برجام را تکذیب می‌کنم

وزیر امور خارجه برخی اخبار در مورد استعفای وی به دلیل فشارهای بیرونی برای خروج ایران از برجام را تکذیب کرد.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، به نقل از خانه ملت، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در واکنش به ادعای برخی افراد در فضای مجازی مبنی بر خروج ایران از برجام و استفعای وزیر امور خارجه، گفت: هر خبری که در 2 یا 3 ماه گذشته مبنی بر استعفای بنده در رسانه ها و فضای مجازی مطرح شده است را تکذیب می‌کنم.

وزیر امور خارجه در ادامه یادآور شد: برخی هم ادعا کردند که به خاطر فشارهای بیرونی برای خروج ایران از برجام استعفا دادم، در حالی که این موضوعات اصلا مطرح نیست لذا این مباحث را هم تکذیب می‌کنم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظریف: استعفا به دلیل فشار بیرونی برای خروج از برجام را تکذیب می‌کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..