تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس در هیئت فوتبال تهران + عکس

بازیکنان جدید تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قرارداد خود را ثبت کردند.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اقدام برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید تیم پرسپولیس روز گذشته با حضور نماینده باشگاه در هیئت فوتبال تهران و با ارائه قرارداد و تحویل مدارک مرتبط انجام شد.

شش نفر از هفت بازیکن جدید پرسپولیس هم امروز دوشنبه در پایان تمرین راهی هیئت فوتبال شدند تا امضا و اثر انگشت آنها نیز در دفتر ثبت، درج شود و به این ترتیب، فرایند ثبت قرارداد در هیئت فوتبال تکمیل شد. مهدی ترابی هم که هم‌اکنون تیم ملی را در امارات همراهی می‌کند، در بازگشت به ایران، برای ثبت قرارداد راهی هیئت فوتبال تهران خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس در هیئت فوتبال تهران + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..