تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امکان شخصی‌سازی ابزار اسکرین تایم در نسخه بتای iOS 12.2

چند روز پیش کدهایی در نسخه بتای iOS 12.2 یافت شد که ارائه آیپد مینی 5، یک آیپد جدید و نسل هفتم آیپاد تاچ توسط اپل را تأیید می‌کردند. اما هنوز زمان زیادی از این موضوع نگذشته که یکی از کاربران توییتر، نکته دیگری را در بتای iOS 12.2 کشف کرده است.

به گزارش 9to5mac، به نظر می‌رسد که در نسخه بعدی iOS می‌توان به قابلیت‌های شخصی‌سازی جدیدی در ابزار Screen Time دسترسی داشت. اسکرین تایم که از iOS 12 به کاربران معرفی شده، میزان استفاده‌تان از گوشی در طول شبانه‌روز را پایش کرده و اجازه می‌دهد برای کاهش استفاده محدودیت زمانی تعیین کنید.

iOS 12.2

ویژگی اعمال محدودیت در این ابزار بومی iOS، داون‌تایم (Downtime) نام دارد که به کاربران آیفون این امکان را می‌دهد که در بازه‌های زمانی مشخص دسترسی به یک سری اپلیکیشن‌ها را محدود کنند. همچنین داون‌تایم در صورت تمایل کاربر، امکان محدود کردن تماس‌های دریافتی را هم فراهم می‌سازد و وقتی که زمان‌بندی دلخواه را برای اعمال محدودیت تعیین می‌کنید، محدودیت‌های شما به مدت یک هفته به قوت خود باقی خواهند ماند.

این موضوع ممکن است برای افرادی که نیازمند داون‌تایم‌های متفاوت در روزهای هفته هستند، کمی آزاردهنده باشد. بنابراین اپل تصمیم گرفته که در بتای iOS 12.2 امکان شخصی‌سازی داون‌تایم‌ها را هم برای کاربران فراهم کند. با این قابلیت جدید، مثلا می‌توانید داون‌تایم را طوری تنظیم کنید که تماس‌های تلفنی رئیس‌تان در تعطیلات آخر هفته مسدود شوند.

همچنین این امکان هم فراهم شده که بتوانید اپلیکیشن‌های مد نظرتان را در روزهای خاصی از هفته مسدود کنید. برای دسترسی به این قابلیت‌های شخصی‌سازی، باید در نسخه بتای iOS 12.2 مسیر Settings > Screen Time > Downtime را دنبال نمایید. از اینجا مثل اسکرین‌شات بالا، می‌توانید شخصی‌سازی اسکرین‌تایم را کاملا مطابق میل‌تان انجام بدهید.

اگر بازخوردهای این ویژگی در نسخه بتا به قدر کافی خوب باشد، احتمالش هست که هنگام انتشار نسخه نهایی iOS 12.2 عموم کاربران بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند. اما با توجه به این که نسخه بتا به تازگی منتشر شده، احتمالا نباید به این زودی‌ها منتظر ارائه چنین خصوصیتی در iOS باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امکان شخصی‌سازی ابزار اسکرین تایم در نسخه بتای iOS 12.2»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..