تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اغاز به کار دبیرخانه نخستین جشنواره ملی دانشجویی کاریکاتور کتاب، مطالعه و خواندن در دانشگاه سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان  ؛  دکتر رحمان معرفت با اعلام این خبر افزود: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند به وب سایت رسمی جشنواره به نشانیBt.Semnan.ac.ir  مراجعه و نسبت به ثبت نام  و ارسال  آثار خود در قالب کاریکاتور با موضوعات کتاب ، مطالعه و خواندن اقدام نمایند.

دکتر معرفت با بیان اینکه علاقه مندان تا ۱۵ فروردین ۹۸ برای ارسال آثار خود فرصت دارند افزود : این جشنواره با حمایت معاونتهای  پژوهش و فناوری و فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان به مدت یک هفته به صورت نمایشگاهی در محل کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان برگزار و در پایان به بهترین آثار از نگاه داوران، هدایای نفیسی به عنوان جایزه کاریکاتور برگزیده اهداء خواهد شد.

مدیر کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد : انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی و گرافیک دانشگاه سمنان بازوان اجرایی این همایش هستند و اداره کل کتابخانه های عمومی استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان نیز ازبرگزاری این جشنواره حمایت می کنند .

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اغاز به کار دبیرخانه نخستین جشنواره ملی دانشجویی کاریکاتور کتاب، مطالعه و خواندن در دانشگاه سمنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..