تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گاف بزرگ امارات در مراسم «توازن جنسیتی» خبرساز شد +عکس

گاف بزرگ امارات در مراسم توازن جنسیتی خبرساز شد + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیخ محمد بن راشد آل‌مکتوم حاکم دبی طی مراسمی که برای اعلام برندگان بهترین طرح در حمایت از توازن جنسیتی برگزار شد، گفت: امارات در زمینه دستیابی به "توازن جنسیتی" دستاوردهای چشمگیری داشته است و زنان در کانون شکل‌دهی آینده کشور قرار دارند. تصویری منتشر شده از این مراسم اما با انتقاد و تمسخر مردم همراه شد زیرا در این عکس هیچ زنی حضور نداشت. 

بیشتر بخوانید:افشای محل نگهداری دختر فراریِ نخست‌وزیر امارات و حاکم دُبی+تصاویر

پس از اینکه تب انتقادات نسبت به نگاه مردسالارانه مقامات امارات به موضوعی در حمایت از زنان بالا گرفت،  حساب توییتری دولت این کشور تصویری از چند زن در کنار حاکم دبی نیز منتشر کرد. هرچند این اقدام در جهت کاهش سر و صدای منتقدان صورت گرفت اما باز آنطور که باید موثر نبود زیرا هیچ نام و نشانی از زنان در تصویر مذکور موجود نداشت. در ادامه تصاویری از قبل و بعد انتقادات مردمی پیرامون این مراسم را مشاهده می‌کنید.

گاف بزرگ امارات در مراسم توازن جنسیتی خبرساز شد + عکس

تصویر قبل از انتقادات 

گاف بزرگ امارات در مراسم توازن جنسیتی خبرساز شد + عکس

تصویر بعد از انتقادت

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گاف بزرگ امارات در مراسم «توازن جنسیتی» خبرساز شد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..