تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلوتوثی که موقعیت دقیق کلیدهای شما را مشخص می‌کند

بلوتوث موقعیت دقیق کلیدهای شما را مشخص می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که کلید‌های خود را به صورت مکرر گم می‌کنید از این پس کافی است تنها پلوتوث گوشی خود را روشن و محل دقیق کلید‌های خود را پیدا کنید.

فناوری جدید موقعیت مکانی بلوتوث با نام بلوتوث اس‌آی‌جی-Bluetooth SIG این امکان را برای کاربران گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها فراهم کرده است تا با استفاده از ویژگی‌های آن موقعیت دقیق وسایل گم شده خود را در هر محلی پیدا کنند. پیشرفت‌های جدید سیستم بلوتوث در راستای معرفی و عرضه نسل ۵.۱ این سیستم انتقال داده است.

مطمئنا ویژگی جدید بلوتوث کمک بسیار بزرگی برای افراد فراموش کار است تا بتوانند به راحتی وسایل خود را در منزل، محل کار و یا هر جای دیگری پیدا کنند. Bluetooth SIG محل دقیق کلید‌های گم شده را با خطای کمتر از ۳ سانتی‌متر مشخص می‌کند. نقطه ضعف برنامه جدید بلوتوث زمانی است که کاربر برای مشاهده محل کلید خود باید در یک نقطه ثابت باشد تا بتواند موقعیت کلید‌ها را دریافت کند زیرا سیستم بلوتوث در صورت حرکت نمی‌تواند شی مورد نظر را پیدا کند.

هنگامی که کاربر پلوتوث دستگاه خود را روشن می‌کند این سیستم با ارسال سیگنال‌هایی به سمت اشیا و به ویژه اشیا فلزی مانند کلید، محل قرارگیری آن‌ها را مشخص می‌کند. با استفاده از این فناوری دیگر لازم نیست دقایق طولانی به دنبال کلید‌هایتان بگردید. زیر مبلمان، داخل جیب کاپشن، بالای کابینت و هر جای دیگر قابل شناسایی و دسترسی برای Bluetooth SIG است.

بلولوث ۵.۱ در حال حاضر بر روی برخی از گوشی‌های پرچمدار برند‌های مختلف وجود دارد، ولی شاید مدتی طول بکشد تا فناوری آن در تمامی گوشی‌های اندروید و iOS در دسترس قرار بگیرد. بارزترین نکته موجود در فناوربی جدید بلوتوث استفاده از GPS در آن است و به همین دلیل علاوه برای ویژگی‌های ذکر شده در بالا، می‌تواند به عنوان سیستم هدایت مسیر در خودرو، قطار و حتی هواپیما مورد استفاده قرار گیرد.

بلوتوث موقعیت دقیق کلیدهای شما را مشخص می‌کند

بیشتر بخوانید: طرح ویژه سامسونگ برای کمک به محیط زیست

انتهای پیام/

بلوتوث به آسودگی کلید‌های گم شده شما را پیدا می‌کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلوتوثی که موقعیت دقیق کلیدهای شما را مشخص می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..