تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلبریتی‌هایی که کابوس کتاب می‌بینند +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با رشد روزافزون تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی و همچنین  گسترش فضای مجازی، بستری فراهم شد تا کاربران  با اشتراک گذاشتن پست‌هایی،  دیدگاه ها و نظرات خود  را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند. با رونق این فضاها فعالیت کاربران به اصطلاح سلبریتی که در دنیای واقعی اخبار فعالیت آنان مورد توجه طرفداران آنهاست بیش از سایر کاربران  دیده می‌شود.

هر از چندگاهی انتشار نظرات جنجالی این قشر بازتاب‌های گسترده‌ای را در فضای مجازی و واقعی به دنبال دارد. جدا از بحث ایدئولوژیک گاهی غلط‌های املایی این پست‌ها آنقدر فاحش است که دستاویزی برای تمسخر این کاربران به اصطلاح  سلبریتی شده است که در دنیای واقعی هنرمند نامیده می‌شوند.

واقعیت این است که این افراد شاید در حوزه فعالیت و هنر خود موفق باشند اما نتوانسته‌اند در فضای مجازی الگویی برای طرفداران خود باشند. اظهار نظر این افراد در موضوعاتی که نسبت به آن آگاهی و اطلاع کافی ندارند به حدی است که پدیده‌ای به نام «گاف‌ سلبریتی‎ها» را ایجاد کرده است. راه مقابله با گرفتار شدن در این فضا مراجعه به اطلاعات معتبر و مطالعه بیشتر است؛ راه حلی که از دید طنز یکی از کاریکاتوریست‌های کشورمان به آن نگاه شده است؛ سلبریتی که چند میلیون فالوئر و دنبال‌کننده دارد اما کابوس کتاب خواندن را در سر دارد.

سلبریتی هایی که کابوس کتاب می بینند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلبریتی‌هایی که کابوس کتاب می‌بینند +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..