تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال آغاز تولید سری جدید عنوان Spider-Man برای پلی استیشن

آغاز تولید سری جدید عنوان Spider-Manبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون پنج ماه است که عنوان Spider-Man عرضه شده است، توسعه‌های پس از عرضه این عنوان نیز همگی منتشر شده‌اند. حالا همه چشم‌ها به آینده این عنوان است زیرا شرکت سونی پس از انتشار Spider-Man موفقیت بسیاری کسب کرده و از آن خوشحال است.

عنوان Spider-Man که به تازگی عرضه شده است طرفداران بسیاری را به خودش جذب کرده است. دلیل جذب شدن افراد زیاد به این عنوان را می‌توان گرافیک بالا ، داستان جالب و شخصیت پردازی مناسب دانست. پس از انتشار نسخه اول و موفقیت‌ آن، حالا همه به فکر آن هستند که آیا سری بعدی این عنوان جذاب ساخته خواهد شد؟

به تازگی خبرهایی درباره شروع تولید اولیه Spider-man 2 در فضای مجازی منتشر شده است. دلیل انتشار این خبر، توئیتی است که یکی از اعضای اصلی تولید سری اول Spider-Man منتشر کرده است. برایان اینتیهار (Bryan Intihar) ، کارگردان خلاق Spider-man، به تازگی در توئیتر خود یک پست منتشر کرده است که در آن از استرس خود برای نوشتن داستان اولیه یک بازی سخن گفته است. او اما هنوز از نام بازی کلامی به میان نیاورده است. در نتیجه او به طور مستقیم نامی از یک سری جدید از Spider-Man نمی‌آورد، اما تشخیص این که او به احتمال زیاد درباره قسمت جدید Spider- Man سخن می‌گفته است، هوش زیادی نمی‌خواهد.

البته باید گفت که ممکن است توئیت منتشر شده او درباره یک بازی دیگر است در نتیجه هنوز هیچ چیز به طور رسمی مشخص نیست. هر زمانی که سری جدید مردعنکبوتی تولید شود، چند سال با انتشار فاصله دارد. مطمئنا نسخه بعدی این عنوان برای کنسول PS4 ساخته نخواهد شد.

متن توئیت منتشر شده توسط او به این شرح است: « چیزهای کمی وجود دارند که بیشتر از به اشتراک گذاشتن چرک نویس اولیه داستان با دیگران، استرس‌زا هستند.»

آغاز تولید سری جدید عنوان Spider-Man

بیشتر بخوانید: جمع بندی نمایشگاه CES 2019 | معرفی بهترین محصولات در ۱۴ بخش متفاوت +تصاویر 

انتهای پیام/

سری جدید عنوان Spider-Man



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال آغاز تولید سری جدید عنوان Spider-Man برای پلی استیشن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..