تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقشه عجیب باند دوقلوهای پایتخت برای زورگیری با قمه +فیلم

 نقشه عجیب باند دوقلوها برای زورگیری با قمه و گاز اشک‌آور + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش و آرمان دو برادر دوقلوی تهرانی که با همدستی دو شخص دیگر به نام‌های اصغر و حامد یک باند سرقت تشکیل داده بودند، سرانجام به دام ماموران پلیس افتادند.

ماجرا از این قرار بود که جوانی به نام حمید و دوستش با موتور خود مشغول تردد در خیابان‌ها بودند که ناگهان با چهار پسرموتورسوار که به سمت آن‌ها می‌آمدند، مواجه شدند.

جوانان ناشناس با ادعای اینکه حمید برای خواهرشان مزاحمت ایجاد کرده او را به بهانه رو‌دررو کردن با دختر به خیابان خلوتی کشاندند و آنجا با زور قمه اموالشان اعم از گوشی و پول را به سرقت بردند.

بیشتر بخوانید: اعترافات زنی که دستور بریدن سر همسرش را صادر کرد +فیلم

این نقشه پلید دوقلوها بود که با اجرای نمایش دروغین غیرت اقدام به زورگیری از مردم می‌کردند. مدتی از شکایت حمید گذشت و خبری از سارقان نشد تا اینکه سرانجام موتورش را در منطقه افسریه دید. با وجود اینکه حمید موفق نشد خود را به سارق موتور  برساند اما با جستجوهای فراوان در همان منطقه و دنبال کردن سرنخ‌ها به یک بنگاه رسید. در آنجا بود که جوان مالباخته موتورش را مقابل بنگاه به همراه یکی از سارقان مشاهده کرد. پس از مواجه شدن حمید با سارق پای ماموران به ماجرا باز شد. پس از تحقیقات مشخص شد که دوقلوها پسران صاحب بنگاه هستند و حمید نیز اولین قربانی آنها نبوده است.  جزئیات بیشتر درباره این ماجرا را در فیلم زیر مشاهده می کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقشه عجیب باند دوقلوهای پایتخت برای زورگیری با قمه +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..