تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل با قابلیت Night Sight به نبرد اپل می‌آید

گوگل با Night Sight به نبرد اپل می‌آیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، Night Sight نام یک قابلیت جدید است که به گوشی‌های جدید پیکسل گوگل، اضافه می‌شود. با فعال بودن این قابلیت، کاربر می‌تواند در نور پایین و بدون استفاده از فلش، تصاویر زیبایی ثبت کند. در تصاویر ثبت شده سوژه و پس زمینه کاملاً واضح خواهند بود.

به تازگی توئیتی از سوی ماروین چو، معاون رئیس بخش بازاریابی محصولات گوگل، برنامه این شرکت برای استفاده از این قابلیت در یک تبلیغ ضد آیفون‌های شرکت اپل را فاش می‌کند.

توئیت چو شامل دو عکس است که در سمت چپ، تصویر ثبت شده با دوربین گوشی آیفون XS و در سمت راست تصویر ثبت شده توسط دوربین گوشی پیکسل ۳ XL با قابلیت Night Sight وجود دارد. در حالی که تصویر گرفته شده با گوشی اپل تاریک است و سوژه واضح نیست، سوژه و پس زمینه در تصویری که با گوشی گوگل گرفته شده، بسیار واضح است. تفاوت تصاویر ثبت شده توسط این دو گوشی این است که عکسی که توسط پیکسل ۳ ثبت شده، قابل استفاده است ولی عکسی که توسط آیفون X گرفته شده سریعاً حذف می‌شود.

از آن جایی که این قابلیت توسط گوگل معرفی شد و ما آن را برای اولین بار به طور اختصاصی در پیکسل ۳ ندیدیم، این شرکت تا اواخر نوامبر آن را تبلیغ نکرده بود. شرکت‌های دیگر ساخت تلفن همراه، تکنولوژی مشابهی را برای گوشی‌هایشان ارائه خواهند داد، از جمله Nightscape، که در وان‌ پلاس 6T و وان پلاس ۶ یافت می‌شود. شگفت‌زده نخواهیم شد اگر اپل در آینده نزدیک تکنولوژی اختصاصی عکاسی در نور پایین خود را معرفی کند.

در ادامه تفاوت عکسبرداری دو گوشی از شرکت گوگل و اپل را مشاهده می‌کنید:

گوگل با قابلیت Night Sight به نبرد اپل می‌آید

بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد

انتهای پیام/

نبرد دوربین‌ گوشی‌های ‌گوگل و اپل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل با قابلیت Night Sight به نبرد اپل می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..