تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکت زشت سردار آزمون جهانی شد + عکس

بازیکنان تیم ملی ایران در برابر ژاپن علاوه بر واگذار کردن نتیجه اخلاق هم را هم باختند.

ورزش11 نوشت: در بازی تیم ملی ایران مقابل ژاپن تیم کی‌روش هم نتیجه را باخت هم اخلاق را واگذار کرد. از بی اخلاقی‌های رامین رضاییان تا حرکت زشت احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی ایران. حرکت زشت سردار آزمون جهانی شد + عکس


تلخی این شکست در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا در آن‌جا چند برابر شد که سردار آزمون در صحنه‌ای با سیلی به صورت بازیکن ژاپن می‌زند و باعث شروع یک درگیری می‌شود. این حرکت زشت آزمون آوازه‌اش در دنیا پیچیده است تا جایی که نام ژاپنی سردار آزمون در توییتر به معنی "بی اخلاقی" ترند جهانی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکت زشت سردار آزمون جهانی شد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..