تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهمان مشکوک در بازی ایران ژاپن

سرمربی مراکش در کنار مسئولان ایرانی.

حضور هروه رنار در کنار ابراهیم شکوری، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال و امیررضا خادم شایعات زیادی را درباره آینده نیمکت تیم ملی ایران به وجود آورده است.

"ورزش سه" نوشت : سرمربی تیم ملی مراکش بازی امروز ایران و ژاپن را در ورزشگاه هزاع بن زاید تماشا کرد. هروه رنار فرانسوی و ۵۰ ساله که در جام جهانی سرمربی تیم ملی مراکش بود و مقابل ایران هم قرار گرفت، اکنون در العین حضور دارد و به نظر می‌رسد جانشین زوران مامیچ در تیم بنفش پوش اماراتی خواهد بود.

با این حال حضور او در ورزشگاه هزاع بن زاید و تماشای بازی ایران در کنار ابراهیم شکوری نایب رییس فدراسیون فوتبال و امیررضا خادم معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان باعث شده تا شایعات مختلفی درباره رنار به وجود بیاید.

پس از شکست ایران مقابل ژاپن و حذف از جام ملت‌های آسیا، کارلوس کی روش به صورت تلویحی با فوتبال ایران خداحافظی کرد و از طرفی فضا نیز برای تداوم کار او در تیم ملی ایران فراهم نیست. باتوجه به این شرایط، شایعات درباره سرمربی آینده ایران از همین حالا به وجود آمده و این تصویر نیز شایعات را بیشتر می‌کند.

رنار فرانسوی سابقه مربیگری در مراکش، الجزایر، ساحل عاج و... را دارد و با تیم‌های زامبیا و ساحل عاج قهرمان جام ملت‌های آفریقا شده است.

او در جام جهانی ۲۰۱۸ سرمربی مراکش بود و در بازی اول برابر ایران علی رغم نمایش خوب تیمش شکست را پذیرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهمان مشکوک در بازی ایران ژاپن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..