تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین سرمربی آفریقا روی نیمکت تیم‌ملی؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران با شکست مقابل ژاپن از جام ملت های آسیا حذف شد تا حسرت قهرمانی در قاره کهن باز هم برای یوزها بماند. پس از پایان بازی، کارلوس کی‌روش در میان خبرنگاران و البته در صفحه اینستاگرام خود از تیم ملی ایران خداحافظی کرد و برای فوتبال ایران آرزوی موفقیت کرد. بنابراین به نظر می رسد سرمربی پرتغالی دیگر جایی در تیم ملی ندارد و فدراسیون باید به دنبال جانشینی برای او باشد. تصمیمی که زودتر از همیشه اتخاذ شده است.

هروه رنارد، سرمربی تیم ملی مراکش که چندی پیش به عنوان بهترین سرمربی آفریقا در سال 2018 انتخاب شد، در ورزشگاه حضور داشت. او از نزدیک بازی ایران مقابل ژاپن را تماشا کرد. آن هم از جایگاه ویژه و در کنار ابراهیم شکوری، دبیر کل فدراسیون فوتبال و امیررضا خادم، معاون وزیر ورزش. حضور این سرمربی فرانسوی الاصل که سابقه قهرمانی در جام ملت های آفریقا را دارد، شایعات جدیدی را به نیمکت تیم ملی ایران رسانده است.

با توجه به اخباری که پیرامون جدایی او از مراکش وجود دارد، حضور او روی نیمکت ایران غیرممکن به نظر نمی رسد.

43255




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین سرمربی آفریقا روی نیمکت تیم‌ملی؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..