تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیس‌بوک بزرگ‌ترین تهدید علیه سازمان‌های خبری است

به گزارش خبرآنلاین، پس از اخراج نیروهای خبری بازفید و هافینگتن پست، نماینده دموکرات در توئیتی نوشت قدرت اجتماعی و اقتصادی کمپانی‌های تِک/ tech ناپایدار است.{لینک}

الکسندریا اکازیو کورتس معتقد است دموکراسی سالم نیازمند داشتن روزنامه نگاریِ باکیفیت است و بدون داشتن رسانه‌های مستقل و عدم‌حمایت از درآمدزایی آن‌ها، دموکراسی ما فرو خواهد ریخت.

بنابراین نباید به این راحتی بپذیریم که روزنامه نگاری در حال احتضار است.

نظرات وی بعد از انتشار خبر بیکار شدن روزنامه‌نگاران در سراسر کشور ازجمله در هافینگتن پست، بازفید، موسسه Gannett با چند روزنامه اظهار می‌شود که بازتاب زیادی داشته است.

بسیاری از سازمان‌های خبری و آگهی محور سیستم سنتی روزنامه نگاری خود را ازدست‌داده و قافیه را به فیس‌بوک و گوگل و ... باخته‌اند.

البته ترامپ ابراز خوشحالی کرده و گفته است توسعه‌دهندگان اخبار جعلی و «روزنامه نگاریِ بد» باعث رکود بزرگ‌شده و متأسفانه در آینده بسیاری در این ورطه خواهند افتاد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیس‌بوک بزرگ‌ترین تهدید علیه سازمان‌های خبری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..