تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ منتشر شد +تصاویر

فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ منتشر شد +تصاویبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی گزارش گروه NPD در مورد وضعیت مالی صنعت بازی‌های ویدئویی در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، طبق اعلام این گروه، صنعت بازی‌های ویدئویی در سال ۲۰۱۸ و تنها در آمریکا رکورد درآمد سال گذشته را شکست و به رقم ۴۳.۴ میلیارد دلار در سال رسید. این گروه همچنین آمار فروش ۲۰ بازی ویدئویی برتر را در سال ۲۰۱۸ منتشر کرد که طبق انتظار عنوان Red Dead Redemption 2 در صدر لیست قرار گرفته است. این لیست شامل فروش نسخه‌های دیجیتال برای کنسول و رایانه شخصی نمی‌شود.

این لیست به شرح زیر است:

فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ منتشر شد +تصاوی

۱- Red Dead Redemption 2

در سال ۲۰۱۸ شاهد عرضه بازی‌های بسیار مهمی بودیم، اما می‌توان گفت: RDR2 جزو سه بازی برتر سال گذشته است. استودیو راک‌استار با طراحی یک بازی جهان باز با جزئیات و هوش مصنوعی بالا توانست موفقیت‌های بسیاری را کسب کند. این بازی که در واقع یک نسخه وسترن از سری محبوب GTA است و گیمر در فضای بازی آزاد به انجام هر عملی است. گرافیک بالا وارتباط سیال اجزای بازی از دیگر ویژگی‌های مهم این عنوان هستند. RDR2 در مراسم The Game Awards 2018 در ۸ بخش کاندید شد و توانست جایزه بهترین موسیقی، طراحی صوتی، بهترین عملکرد (کاراکتر اصلی) و بهترین روایت داستان را اذعان خود کند. رتبه اول این عنوان در لیست پرفروش‌رین بازی‌های سال در حالی است که RDR2 در ماه‌های پایانی سال عرضه شد و احتمال می‌رود فروش خوب آن در سال ۲۰۱۹ نیز ادامه داشته باشد.

فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ منتشر شد +تصاوی

۲- Call of Duty: Black Ops 4

نسخه جدید بازی ندای وظیفه در ۱۲ اکتبر سال گذشته عرضه شد و از همان ابتدا مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفت. محصول جدید شرکت اکتیویژن علاوه بر تمام ویژگی‌های همیشگی خود موفق شد در بخش بتل رویال با نام Blackout نیز عملکرد عالی داشته باید و همین مورد یکی از دلایل فروش بالای Black Ops 4 بود.

فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ منتشر شد +تصاوی

۳- NBA 2K19 ۴- Madden NFL 19

دو عنوان بعدی این لیست مربوط به دو بازی ویدئویی شبیه ساز ورزشی است، بازی بسکتبال حرفه‌ای NBA محصول شرکت 2K و بازی فوتبال آمریکایی تولید EA است که در سال گذشته فروش بالایی داشتند. وجود این دو بازی در جایگاه سوم و چهارم بیانگر آن است که هرچند ورزش فوتبال پرطرفدارترین ورزش دنیا است، اما بازی‌های ویدئویی در آمریکا طرفداران بیشتری دارد و بازی شبیه ساز ورزش‌هایی مانند بسکتبال و فوتبال آمریکایی که در این کشور محبوبیت بیشتری دارند، به طور کل فروش بیشتری را تجربه می‌کنند.

فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ منتشر شد +تصاوی

۵- Super Smash Bros. Ultimate

این بازی از معدود عناوین اختصاصی نینتندو سویچ است که در این لیست وجود دارد. این عنوان در ماه آخر سال ۲۰۱۸ عرضه شد و علارغم زمان کوتاه، توانست یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال گذشته باشد. این بازی محصول شرکت نینتندو است و در سبک مبارزه‌ای طراحی شده است.

فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ منتشر شد +تصاوی

۶- Marvel’s Spider-Man

بعد از بازی اختصاصی نینتندو به بازی اختصاصی پلی استیشن ۴ می‌رسیم. این بازی جهان باز و در سبک اکشن ماجراجویانه است که مانند Red Dead Redemption 2 توانست کاندید عناوین زیادی در Game Awards 2018 شود، اما در هیچ بخش موفق به کسب جایزه نبود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی، گیم پلی بسیار خوب و روان آن است که قابلیت تار زدن، تاب خوردن و مبارزه با شخصیت‌های منفی داستان را بسیار جذاب می‌کند.

فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ منتشر شد +تصاوی

۷- Far Cry 5

عنوان جدید سری FarCry مانند عناوین قبلی توانست فروش خوبی داشته باشد. Far Cry ۵ با روایت یک داستان جذاب و تازه به همراه شخصیت پردازی بسیار خوب و گرافیک بالا موفق به کسب امتیاز بالا از سایت‌ها و مجلات تخصصی گیم شد.

فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ منتشر شد +تصاوی

۸- God of War

شاید انتظار می‌رفت بهترین بازی سال از نگاه Game Awards 2018 رتبه بهتری در این لیست داشته باشد، اما این نشان می‌دهد سری بازی‌های خدای جنگ طرفداران مخصوص به خود را دارد، البته از دلایل دیگر رتبه هستم این عنوان آن است که God of War مانند Marvel’s Spider-Man محصول سونی است و تنها بر روی پلی استیشن ۴ اجرا می‌شود. این بازی اساطیری با روایت یک داستان جذاب و در مواقعی دراماتیک، تجربه متفاوتی را برای گیمر به وجود می‌آورد.

فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ منتشر شد +تصاوی

۹- Monster Hunter: World

این بازی آنلاین نیز از بهترین بازی‌های سال بود که فروش خوبی هم داشت. Monster Hunter: World محصول شرکت Capcom است و توانست در سه بخش بهترین بازی چند نفره، بهترین بازی نقش آفرینی و بهترین بازی سال نامزد دریافت Game Awards 2018 شود که البته تنها در بخش بهترین بازی نقش آفرینی موفق به دریافت جایزه شد.

فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ منتشر شد +تصاوی

۱۰ - Assassin’s Creed Odyssey

نسخه جدید از سری Assassin’s Creed به یونان باز می‌گردد و جنگ میان آتن و اسپارت را روایت می‌کند. انتخاب کارکتر و دیالوگ‌ها از مهم‌ترین ویژگی این بازی است که به نوعی دست گیمر را در روایت داستان و رخ داد‌های متفاوت باز می‌گذارد. این عنوان به همراه Far Cry 5 از تولیدات شرکت یوبی‌سافت هستند.

فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ منتشر شد +تصاوی

ادامه این لیست در ادامه قابل مشاهده است، نکته بسیار قابل توجه آن است که بازی GTA V پس از گذشت ۵ سال از معرفی آن همچنان میان پرفروش‌ترین بازی‌های سال است. بازی فیفا ۱۹ در رده سیزدهم و Battlefield V از دیگر عناوین مهم این لیست هستند.

۱۱- Grand Theft Auto V
۱۲- Mario Kart 8

۱۳- FIFA 19

۱۴- Battlefield V
۱۵- Super Mario Odyssey

۱۶- Call of Duty: WWII

۱۷- Dragon Ball: FighterZ

۱۸- The Legend of Zelda: Breath of the Wild

۱۹- Super Mario Party

۲۰- Pokemon: Let’s Go Pikachu!

بیشتر بخوانید: اطلاعاتی جدید از فیس‌لیفت کادیلاک XT5 در چین فاش شد +تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ منتشر شد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..