تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین گوشی یک پارچه دنیا/ Meizu Zero بدون هیچ دکمه، درگاه و بریدگی معرفی شد +تصاویر

اولین گوشی یک پارچه دنیا/ Meizu Zero بدون هیچ دکمه، درگاه و بریدگی معرفی شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت چینی Meizu برای اولین بار موفق به تولید یک گوشی تلفن همراه یک پارچه شده است، در این مدل هیچ خبری از درگاه، شکاف، دکمه، حفره یا جک هدفون نیست و در واقع ظاهری بسیار جذاب دارد.

این مدل با نام Meizu Zero شناخته می‌شود، Zero به معنای صفر است و اشاره به تعداد صفر درگاه، پورت و دکمه در این مدل است. شرکت Meizu لقب " یک تکه و یک‌پارچه سرامیکی " را به محصول جدید خود داده است. Meizu Zero در چین به طور رسمی معرفی شده است، اما نکته قابل توجه آن است که این مدل در حال حاضر تنها یک طرح مفهومی است و تاریخ عرضه آن نیز مشخص نیست.

اولین گوشی یک پارچه دنیا/ Meizu Zero بدون هیچ دکمه، درگاه و بریدگی معرفی شد +تصاویر

اصلی‌ترین ویژگی این تلفن هوشمند، شارژ وایرلس با سرعت ۸ وات است که در حال حاضر سریع‌ترین شارژ وایرلس بین تمام گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود. شارژر وایرلس به همراه تلفن در جعبه وجود دارد. به دلیل عدم وجود درگاه شارژر، تنها راه شارژ کردن این مدل استفاده از شارژ وایرلس است. این شارژر وایرلس نه تنها بسیار زیبا طراحی شده، بلکه در آن یک حفره وجود دارد که دوربین گوشی در آن قرار می‌گیرد، به همین دلیل تلفن همراه به طرز مناسبی روی شارژر قرار می‌گیرد.

اولین گوشی یک پارچه دنیا/ Meizu Zero بدون هیچ دکمه، درگاه و بریدگی معرفی شد +تصاویر

ویژگی دیگر Meizu Zero آن است که شما هیچ دکمه دیگری روی آن مشاهده نمی‌کنید. به جای دکمه‌های فیزیکی در این مدل از دکمه‌های مجازی در کنار گوشی استفاده شده است که به راحتی و با لمس آن‌ها، عملکرد معادل دکمه‌ای فیزیکی را دریافت می‌کنید. در به این ترتیب به راحتی با یک لمس بر کنار گوشی خود صفحه قفل می‌شود یا از حالت قفل خارج می‌شود. این حالت برای هر دوطرف بدنه گوشی طراحی شده و مانند دکمه‌های فیزیکی منحصر به یک طرف آن نیست.

اولین گوشی یک پارچه دنیا/ Meizu Zero بدون هیچ دکمه، درگاه و بریدگی معرفی شد +تصاویر

در این مدل همچنین هیچ حفره‌ای برای بلندگو وجود ندارد، Meizu برای تولید این محصول از فناوری mSound 2.0 بهره برده تا از طریق نمایشگر و لرزش، صدا تولید کند و حفره‌های بلندگو را از بین ببرد. بدنه یک‌پارچه، Meizu Zero را در برابر آب مقاوم ساخته است، در واقع این مدل به دلیل مقاوم در برابر آب، موفق به دریافت گواهی IP68 شده است.

اولین گوشی یک پارچه دنیا/ Meizu Zero بدون هیچ دکمه، درگاه و بریدگی معرفی شد +تصاویر

نبود هیچ شکاف و حفره‌ای در بدنه Meizu Zero به آن معنا است که جایی برای وارد کردن سیم‌کارت وجود ندارد، به همین دلیل این مدل از فناوری eSIM نیز پشتیبانی می‌کند. اما در مشخصات فنی این مدل می‌توان به نمایشگر ۶ اینچی AMOLED، پردازنده Snapdragon 840، تشخیص چهره به همراه حسگر اثر انگشت درون نمایشگر، دوربین دوگانه ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی و بلوتوث ۵ نام برد. شرکت Meizu محصول خود را این‌گونه توصیف می‌کند:" Meizu Zero مانند یک (سنگ) یشم سبز طبیعی است، هیچ اثری از کنده کاری در آن وجود ندارد. این مدل یک تجربه کامل از آینده طراحی تلفن‌های هوشمند است. "

بیشتر بخوانید: اطلاعاتی جدید از فیس‌لیفت کادیلاک XT5 در چین فاش شد +تصاویر

انتهای پیام/

Meizu Zero اولین گوشی یکپارچه دنیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین گوشی یک پارچه دنیا/ Meizu Zero بدون هیچ دکمه، درگاه و بریدگی معرفی شد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..