تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقایسه‌ای ساده میان دستاوردهای انقلاب با دوران پهلوی +موشن‌گرافی

مقایسه‌ای ساده میان دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقابل دوران پهلوی +موشن‌گرافیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دشمنان انقلاب اسلامی در آستانه چهل ساله شدن انقلاب در صدد ضعیف جلوه دادن دستاوردهای ایران اسلامی در طول این سال‌ها هستند و برای تحقق این امر از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی‌کنند.

ساختن تیزر، تصاویر جعلی و ارائه آمار دروغین از وضعیت زندگی مردم کشور ایران در قالب برنامه‌های مختلف تلویزیونی از شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای، اقدامی است که رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب با همراهی و همکاری عده‌ای از وطن‌فروش‌های خارج نشین مشغول انجام آن هستند و البته در اغلب موارد دست آن‌ها رو شده و دروغشان برملا می‌شود.

اتاق فکر رسانه‌های خارجی برای تضعیف ایران اسلامی و براندازی آن شب و روز نقشه می‌کشند و مباحث مهم و مورد حساسیت مردم را در سوژه‌سازی دروغ‌پردازانه خود مورد بحث قرار می‌دهند و به چالش می‌کشند تا به این شکل بذر ناامیدی و دلسردی از نظام اسلامی را در دل مردم پرورش بدهند.

اعلام آمار نادرست از شرایط زندگی مردم و بزرگنمایی کردن در خصوص انعکاس مشکلاتی که وجود آن در هر یک از کشورهای دنیا نیز به صورت عادی به چشم می‌خورد، عمده فعالیت‌های براندازانه ضد انقلاب‌ها و معاندان جمهوری اسلامی را در برمی‌گیرد.

در ادامه این خبر یک موشن‌گرافی از مقایسه‌ای ساده از شرایط و وضعیت مردم در زمان حکومت رژیم ستمشاهی با زندگی مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنید.

کمی مطالعه و پژوهش و نگاهی منصفانه به شرایط زندگی مردم در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تمام ابهامات موجود برای افراد به ویژه کسانی که زندگی در زمان حکومت پهلوی‌ها را تجربه نکرده‌اند، برطرف می‌کند.

بیشتر بخوانید: دین ستیزی، تجمل‌گرایی و فاصله‌گیری از مردم، علل اصلی سقوط پهلوی‌ها!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقایسه‌ای ساده میان دستاوردهای انقلاب با دوران پهلوی +موشن‌گرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..