تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد شدید شفر از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران

سرمربی تیم فوتبال استقلال به انتقاد شدید از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران پرداخت.

وینفرد شفر پس از باخت تیم ملی ایران مقابل ژاپن گفت: تیم ملی ایران فاقد برنامه بود و این تیم بدون استفاده از همه ظرفیت‌های خود در این تورنمنت حضور پیدا کرد.

انتقاد شدید شفر از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران


او‌ادامه داد: برای برد تیم ژاپن تنها زدن یک شوت به سمت حریف کافی نیست و ایران پر از استعداد است که بدون شک با حضور آن‌ها می‌توان تیم اول آسیا بود و این پروژه نیاز به برنامه بلند مدت دارد.


سرمربی تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: برای گل زدن تنها نمی‌توان به یک بازیکن شماره ۲۰ که در راس خط حمله قرار دارد اکتفا کرد و از طرفی تنها چیزی که از بازیکنان ایرانی در لیگ خودمان هم نظاره گر هستیم این است که با یک سوت اشتباه داور به سر او می‌ریزند و همین موضوع هم کار دست ایران می‌دهد و از یک تورنمنت بزرگ حذف می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد شدید شفر از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..