تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکن ژاپن: ایران در نیمه دوم تحلیل رفت

بازیکن تیم ملی فوتبال ژاپن گفت: نیمه دوم ایران تحلیل رفت و این باعث شد تا به بازی خودمان را انجام دهیم.

تیم ملی کشورمان امشب از ساعت 17:30 به وقت تهران در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 به مصاف ژاپن رفت که این دیدار با برتری 3 بر صفر سامورایی ها به پایان رسید تا شاگردان کی روش از راه یابی به فینال باز بمانند.

مینامینو، بازیکن تیم ملی ژاپن پس از این بازی گفت: در دقایق اولیه بازی هواداران ایرانی تشویق های بی وقفه ای داشتند و این باعث شد تا بازی برای ما سخت شود. رفته رفته ما بازی را پیدا کردیم. نیمه دوم ایران تحلیل رفت و این باعث شد تا به بازی خودمان را انجام دهیم. با توجه به بازی های گذشته ایران اصلا انتظار داشتیم این تیم در نیمه دوم تحلیل برود.

وی افزود: ما بازیکنان جوان خوبی در ترکیب تیم داشتیم و این باعث شد تا در نیمه دوم با تغییر تاکتیک ایران سوار بر بازی شویم. ما خوشحالیم که در ورزشگاه العین پیروز شدیم و به فینال راه پیدا کردیم. امیدواریم قهرمان شویم.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکن ژاپن: ایران در نیمه دوم تحلیل رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..