تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدارس ۴ شهر آذربایجان غربی تعطیل شد

ساعت: 21:46 منتشر شده در مورخ: 1397/11/08 شناسه خبر: 1453582

به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس چهار شهر آذربایجان غربی فردا سه‌شنبه تعطیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان،  روز سه شنبه ۹ بهمن ماه ۹۷ مدارس چهار شهر استان در نوبت صبح تعطیل شد.

در این راستا نواحی یک و دو ارومیه، مدارس ابتدایی شهری و روستایی، سیلوانا، تمامی مقاطع تحصیلی، صومای برادوست در تمامی مقاطع تحصیلی، چالدران در مقطع ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و شروع مدارس متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر می شود.

این اطلاعیه می افزاید، هر گونه اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس استان از طریق اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سندیت دارد.

بارش برف از امروز در سطح آذربایجان غربی آغاز شده و بر اساس اعلام هواشناسی آذربایجان غربی فردا نیز تداوم دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدارس ۴ شهر آذربایجان غربی تعطیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..