تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز شاهد همگرایی خوبی در استان فارس هستیم

همدلی و همگرایی خوبی در استان فارس وجود داردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، دکتر سید محمود علوی وزیر اطلاعات دوشنبه در نخستین روز سفر به استان فارس در دیدار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز افزود: استان فارس در گذشته چوب اختلاف را خورده است.

وی اظهار داشت: امروز شاهد همگرایی خوبی در استان فارس هستیم، در گذشته چنین همراهی و همکاری را شاهد نبوده‌ایم.

نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز نیز در این دیدار با اشاره به برخی مشکلات این استان گفت: استان فارس برای مشارکت و بهره برداری از بخش خصوصی امکانات زیادی دارد و امیدواریم با حمایت دولت از این بخش مشکلات استان به ویژه در زمینه بیکاری جوانان برطرف شود.

آیت الله لطف الله دژکام در ادامه با ابراز ارادت قلبی نسبت به وزیر اطلاعات که از سلاله حضرت صدیقه طاهره (س) است، گفت: اینجانب برای جناب دکتر علوی شان و جایگاه ویژه‌ای قائل هستم.

وزیر اطلاعات که در راستای سفر‌های استانی اعضای هیات دولت و در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی به استان فارس سفر کرده است، سه شنبه در دومین روز سفر به شیراز در جلسه شورای اداری استان شرکت می‌کند.

انتهای پیام/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز شاهد همگرایی خوبی در استان فارس هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..