تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داوران استرالیایی؛ ضعیف و بدشانس برای تیم ملی فوتبال ایران

داوران استرالیایی؛ ضعیف و بدشانس برای تیم ملی فوتبال ایرانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کشورمان با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد. با این نتیجه تیم کشورمان که در ۵ بازی قبلی خود در جام ملت‌ها موفق به ثبت کلین شیت شده بود، رکوردش شکسته و همچنین متحمل سنگین‌ترین شکست خود در زمان کی روش شد.

یویا اوساکو (۲) و هاراگوچی گلزنان سامورایی‌ها در این مسابقه بودند. همچنین با این شکست، تیم ملی متحمل سنگین‌ترین شکست خود در زمان مربیگری کی روش شد و تنها شکست خود در جام هفدهم را تجربه کرد.

البته داوری کریستوفر بیت استرالیایی هم در این مسابقه حواشی زیادی داشت تا جایی که جمال شریف، کارشناس داوری شبکه بین اسپورت قطر، گرفتن پنالتی ژاپن از سوی داور را اشتباه تشخیص داد. کریستوفر بیت عملکرد ضعیفی در این دوره از بازی‌ها داشت و انتخاب او برای بازی نیمه نهایی عجیب بود، البته داوران استرالیایی همیشه برای تیم ملی فوتبال ایران بدشانس هستند.

در سال ۲۰۱۵ نیز تیم ملی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف عراق رفت، اما با عملکرد ضعیف بنجامین ویلیامز حذف شد تا او کابوس فوتبال دوستان ایرانی شود. البته انتظار می‌رفت تا کریستوفر بیت بتواند عملکرد بهتری نسبت به هموطن خود داشته باشد، اما او هم با گرفتن پنالتی اشتباه برای ایران سبب شد تا شیرازه تیم از هم بپاشد و شاگردان کی روش سنگین‌ترین شکست شان را در زمان هدایت مربی پرتغالی تجربه کنند.

ژاپن به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کرد و باید منتظر بماند تا منتظر حریفش از میان تیم‌های امارات و قطر باشد. این مسابقه فردا (سه شنبه) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ایران صفر - ژاپن ۳/بعد از کره و استرالیا، ایران هم حذف شد/یک اشتباه رویای قهرمانی را ۴ سال به تعویق انداخت

کلین شیت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا شکست

سرباز فراری تماشاگر بازی ایران +عکس

انتهای پیام/

تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن شکست خورد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داوران استرالیایی؛ ضعیف و بدشانس برای تیم ملی فوتبال ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..