تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طارمی: روی یک اتفاق گل خوردیم

طارمی: روی یک اتفاق گل خوردیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی طارمی پس از بازی مقابل ژاپن گفت: ما روی اتفاق گل خوردیم و فکر نمی‌کنم حریف با کار تاکتیکی برنده بازی باشد. در دقایق ابتدایی بازی حریف خوب بازی کرد، اما پس از آن عملکرد تیم ما بهتر شد و در نیمه دوم ژاپن را کشته بودیم و آن چیزی که از روی سکو‌ها نظاره گر بودم این تیم محال بود به ما گل می‌زد.

او‌ ادامه داد: بازی بد بود و روی یک اتفاق گل خوردیم و همه فکر کردیم داور بازی در آن صحنه کارت زرد می‌داد و صدای سوت باعث شد همه چیز بهم بریزد.

طارمی بیان کرد: ما تیم‌ها را دست کم‌نمی گرفتیم. از همان بازی‌های ابتدایی تیمی را دست نگرفتیم چه برسد به تیم ژاپن.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره خداحافظی کی روش افزود: دنبال بهانه نباشید و کی روش درباره بازی در نشست حرف زد و بحث خداحافظی نبود.

طارمی عنوان کرد: نمی گویم بازی خوبی بود اما ما می توانستیم این دیدار را ببریم.

او‌ درباره اینکه آینده تیم ملی را بدون کی روش چگونه می بیند گفت: والیبال بدون ولاسکو را دیدید؟ ما هم همین طور می شویم. بازیکنان همه تلاش خود را به کار گرفتند و اگر هم من در بازی حضور داشتم ۴ گل می خوردیم و باید بگویم کی روش به ما اعتبار خاصی داده است.

بیشتر بخوانید:

ایران صفر - ژاپن ۳/بعد از کره و استرالیا، ایران هم حذف شد/یک اشتباه رویای قهرمانی را ۴ سال به تعویق انداخت

کلین شیت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا شکست

سرباز فراری تماشاگر بازی ایران +عکس

انتهای پیام/

صحبت های طارمی بعد از شکست مقابل ژاپن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طارمی: روی یک اتفاق گل خوردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..