تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزمون: کی‌روش چیزی از خداحافظی نگفت

۸۲۵۵۱۱

۸۵۵ بازدید

سردار آزمون مهاجم تیم ملی با ناراحتی خاصی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ورزش سه: سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست 3 بر صفر تیم ملی برابر ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا در مورد این بازی به خبرنگاران گفت: می دانستیم بازی سختی پیش رو داریم. به هرحال یک اشتباه باعث گل اول شد، بعد هم می خواستیم جبران کنیم که نشد.

سردار آزمون که با ناراحتی صحبت می کرد در مورد اینکه چرا تیم ملی با یک مهاجم بازی کرد می گوید: ما با سه فوروارد بازی کردیم، تیم 3ـ3ـ4 بود و خیلی وقت است با این سیستم بازی می کنیم.

مهاجم تیم ملی در مورد خستگی تیم هم اینگونه صحبت می کند: باید به این موضوع عادت و حرفه ای برخورد کنیم. جام ملت ها 4 روز 4 روز بود و باید عادت می کردیم.

آزمون در مورد فاصله فوتبال ایران و ژاپن افزود: اگر بدشانسی نیمه اول را نمی آوردیم، شاید بازی برای ما می شد چون در بازی های حذفی سعی می کنی جبران کنی و متاسفانه شرایط برای آنها بهتر شد.

مهاجم ترکمن تیم ملی در مورد اینکه حرف خاصی در رختکن رد و بدل شده یا خیر هم گفت: نه، هیچ حرفی پیش نیامد. به هرحال فوتبال است و هر کس ممکن است اشتباه کند.

مهاجم تیم ملی در پاسخ به این سوال که قبول دارید ایستادن بازیکنان و اعتراض آنها به داور اشتباه بزرگی بود که آزمون گفت: ما باید تا آخر ادامه می دادیم که متاسفانه این اتفاق افتاد و آنها یک گل جلو افتادند. باز می توانستیم جبران کنیم ولی شرایط بازی طوری شد که نتوانستیم.

شماره 20 تیم ملی در مورد اینکه کی روش در کنفرانس خبری گفته بازیکنان ایرانی بعد از گل احساسی بازی کردند گفت: اگر کی روش گفته درست گفته.

مهاجم تیم ملی در مورد خداحافظی کی روش و اینکه صحبتی در رختکن بوده می گوید: من نمی دانم ما یکی از بهترین مربی ها را داشتیم اگر پایان راهش هم است به او تبریک می گویم، مربی بزرگی بود. همه نباید محبوب باشند، به هر حال وقتی محبوب هستی یک عده هم هستند که از تو بدشان بیاید ولی من شخصا خودم در این مدت خیلی چیزها از آقای کی روش یاد گرفتم و ایشان چیزهای زیادی به فوتبال ایران یاد دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزمون: کی‌روش چیزی از خداحافظی نگفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..