تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۶۸ پروژه برق رسانی در دهه فجر امسال در استان سمنان افتتاح می شوند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سیدمحمد موسوی زاده با اشاره این که برای افتتاح این تعداد پروژه، ۹۳ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده افزود: ارتقاء قابلیت اطمینان و بهبود و پایداری شبکه، بازسازی خطوط برق رسانی، افزایش ظرفیت و زیرساخت برای توسعه پایدار استان ، تامین و بهبود روشنائی معابر عمومی و ارتقاء بهره وری با کاهش تلفات برق و  بهبود ضریب بهره برداری از شبکه و همچنین هوشمند سازی ، از جمله اهداف اجرایی این پروژه ها به شمار می رود .

وی اضافه کرد : ۲۳ پروژه ی احداث و بهسازی ۶۳ هزار و ۷۷۰ متر شبکه های توزیع برق جهت ظرفیت سازی و تامین برق مشترکان با مبلغ ۳۸ میلیارد و ۲۶۴ میلیون ریال ، شش پروژه بهینه سازی و تامین روشنایی معابر با اعتبار چهار میلیارد و ۷۲۷ میلیون ریال ، ۱۵پروژه اصلاح و نصب ایستگاه های هوایی توزیع برق در راستای تامین برق مشترکین با هزینه ۲۸ میلیارد و۳۹۷ میلیون ریال ، هفت پروژه توسعه و تبدیل ۲۰ هزار و ۷۶۰ متر شبکه سیمی فشار ضعیف به کابل خودنگهدار با مبلغ شش میلیارد و ۸۸۰میلیون ریال و ۱۷ پروژه احداث تاسیسات و تجهیزات توزیع برق به منظور افزایش قابلیت اطمینان شبکه با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۷۶۲ میلیون ریال، به عنوان پروژه هائی هستند که در چهلمین بهار انقلاب و در دهه فجر افتتاح خواهند شد .

رئیس هیات مدیره شرکت توزیع برق استان تصریح کرد: احداث ۱۵۷ هزار متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف ، نصب ۲۶۷ ایستگاه توزیع برق با ظرفیت ۳۲ مگاولت آمپر، جذب هشت هزار و ۶۹۸ اشتراک جدید ، برقراری ۸۶ انشعاب برق چاه آب کشاورزی و دایر نمودن یک هزار و ۹۵۰ دستگاه سرچراغ روشنایی معابر، مهم ترین فعالیت های این شرکت از دهه فجر سال قبل تاکنون می باشد که مبلغ ۲۱۰ میلیارد ریال نیز در این زمینه سرمایه گذاری شده است .

وی با اعلام این که حدود ۹۵ درصد تاسیسات صنعت توزیع برق استان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون احداث و مورد بهره بردای قرار گرفته است یادآور شد: احداث ۱۱ هزار و ۴۲ کیلومتر شبکه هوایی و زمینی ، نصب هفت هزار و ۶۶۴ دستگاه پست های توزیع برق با قدرت یک هزار و ۳۷۳ مگاولت آمپر ، جذب ۳۳۴ هزار و ۲۹۳ اشتراک جدید ، برق رسانی به ۴۱۴ روستا ، نصب دو هزار و ۴۴۹ انشعاب برق چاه های آب کشاورزی و برقراری ۱۱۳ هزار و ۲۱۲ دستگاه سرچراغ روشنایی معابر ، از جمله اقداماتی است که از سال ۵۷ تاکنون در استان عملیاتی شده است .

وی خاطر نشان کرد: به میمنت ایام ا... دهه فجر ، سه خدمت جابه جایی داخلی لوازم اندازه گیری تک فاز مشترکان در صورت دارا بودن شرایط فنی ، تغییر نام اشتراک برق تک فاز و آزمایش کنتور برق خانگی به صورت رایگان از طریق دفاتر جامع خدمات ارتباطی در سطح استان به انجام خواهد رسید.

46

سیدمحمد موسوی زاده به اجرای رزمایش های خدمت متعالی در مناطق روستایی استان اشاره کرد و اظهار داشت : به مناسبت چهل سالگی انقلاب ، عملیاتی اصلاح و بهسازی شبکه و تاسیسات توزیع برق ۴۰ روستای دور دست استان توسط واحدهای اجرایی این شرکت اجرایی می شود .

وی بیان داشت:  در آستانه چهلمین سال یاد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با هدف بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردمی در حوزه برق ، ۴۰ میز خدمت در مساجد روستاهای استان مستقر می شوند تا به صورت حضوری و چهره به چهره موارد مطروحه توسط مراجعین و اهالی روستاها را پیگیری و پاسخگویی نمایند.

وی ابراز داشت : ضریب ۱۰۰ درصدی نفوذ برق در استان ، بهره مندی کلیه خانوارهای ساکن شهری و روستایی ، دستیابی به کمترین میزان تلفات شبکه های توزیع برق به میزان قریب هفت درصد ، نصب ۹۷ درصدی سرچراغ های روشنائی معابر ، برقراری ۹۷ درصدی انشعاب برق چاه های آب کشاورزی ، احداث ۹۶ درصدی پست های توزیع برق با ظرفیت سازی ۹۵ درصدی و احداث ۹۴ درصدی شبکه های توزیع برق ، در زمره ی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه ماموریت این شرکت محسوب می شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق با عنوان این که از زمان شروع به کار دولت تدبیر و امید تا به حال ، مبلغ ۱۷۶۶ میلیارد ریال در زمینه توسعه زیرساخت های برق رسانی و احداث شبکه ها و تاسیسات توزیع برق استان سرمایه گذاری شده گفت: احداث یک هزار و ۱۹ کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشارضعیف زمینی و هوایی ، نصب ۴۷۷ اشتراک برق چاه های آب کشاورزی ، برقراری ۲۰ هزار و ۵۰۸ دستگاه سرچراغ روشنایی معابر و همچنین نصب یک هزار و ۳۶۸ پست توزیع برق با ظرفیت ۱۸۰ مگاولت آمپر، از جمله اقدامات صنعت توزیع برق استان در دولت یازدهم و از آغاز دولت دوازدهم تا کنون می باشد .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۶۸ پروژه برق رسانی در دهه فجر امسال در استان سمنان افتتاح می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..