تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار فراخوان هشتمین «هم‌اندیشی سینما انقلاب» و «جایزه سینمایی ققنوس»

انتشار فراخوان هشتمین «هم‌اندیشی سینما انقلاب» و «جایزه سینمایی ققنوس»به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، موسسه هنری رسانه ای ققنوس، نهادی فعال در عرصه رسانه و هنر و زیر مجموعه های آن نظیر هنرهای تجسمی، هنرهای تصویری، هنرهای نمایشی و ... است.

این موسسه بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه رسانه و به خصوص سینما و فرمایش خاص ایشان در این باب می فرمایند: «تحول در سینما و تلویزیون بدون اصلاح پایه‌های معرفتی علوم انسانی غربی امکان‌پذیر نیست».

موسسه هشت سال است که حرکتی را تحت عنوان «هم‌اندیشی سینما انقلاب» و «جایزه سینمایی ققنوس» در ایام دهه فجر و همزمان با جشنواه فیلم فجر آغاز کرده است.

اصل و اساس این حرکت، بر اساس نگاهی تمدنی به سینما و رسانه شکل گرفته و در راستای اجرای این حرکت می کوشد تا با برگزاری محافل و نشست های مختلف، محیط گفتگوی هنرمند و اندیشمند را به وجود آورد. این گفتگوها در حوزه های گوناگون مانند تربیت، سبک زندگی، زنان، اندیشه اجتماعی، اندیشه سیاسی، ادبیات و در نسبت با سینمای ایران شکل می گیرد.

این موسسه در طول هشت سال برپایی خود توانسته است با فعالیت های متنوع خود از جمله محافل سینما انقلاب، نشست های نقد فیلم، تولید و چاپ ده ها بولتن و نشریه رسانه ای، برنامه تلویزیونی ققنوس، برنامه تلویزیونی سینمامردم و ... در حدود بیش از ۱۰۰۰ نفر از اساتید و نخبگان را از طیف های مختلف فکری درگیر این فضا کند.

امسال هم با توجه به نزدیک شدن ایام دهه فجر و جشنواره فیلم فجر این موسسه همتش را بر آن گذاشته تا با یاری خداوند برای هشتمین سال متوالی این حرکت را ادامه دهد تا از خیر و برکت آن، سینمای انقلاب را بهره مند کند.

علاقه مندان جهت حضور در هشتمین هم اندیشی سینما انقلاب می‌توانند نام و نام خانوادگی به همراه شماره تماس خود را از راه های ارتباطی زیر ارسال کنند.

گفتنی است در روزهای آینده، تاریخ برگزاری و محل برگزاری هشتمین هم اندیشی سینما انقلاب  اعلام می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار فراخوان هشتمین «هم‌اندیشی سینما انقلاب» و «جایزه سینمایی ققنوس»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..