تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ با گوشی‌های هوشمند سری گلکسی M‌ از رقبای چینی‌اش در بازار هند پیشی می‌گیرد

سامسونگ با معرفی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی M قصد دارد گوی سبقت را از رقبای چینی خود در بازار هند برباید و سهم بیشتری از بازار هند را ازآنِ خود کند.  

سامسونگ در رقابت با رقبای چینی خود ازجمله شیائومی، گوشی‌های هوشمند سری جدید گلکسی M را در هند رونمایی می‌کند. نمایشگر هر دو گوشی هوشمند گلکسی M10 و گلکسی M20 سامسونگ، بریدگی بالای نمایشگر قطره‌ای شکل Infinity-V بهره می‌برند و جانشین گوشی‌های هوشمند سری A کره‌ای‌ها خواهند بود.

سامسونگ قصد دارد با گوشی‌های هوشمند سری گلکسی M تحولی در فروش خود ایجاد کند؛ ازاین‌رو، برای عرضه‌ی دستگاه‌هایش به بازار با شرکت آمازون هند وارد همکاری شده است.

Galaxy M20

مقاله‌های مرتبط:

گلکسی M20 از نمایشگر ۶.۳ اینچی، رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ و تراشه‌ی ۴ هسته‌ای اکسینوس ۷۹۰۴ جدید بهره می‌برد. گلکسی M20 قرار است در دو مدل عرضه شود: یکی با حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی و دیگری با حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی. این گوشی هوشمند سامسونگ به باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که برای گوشی‌ اقتصادی این‌چنینی ظرفیت شگفت‌انگیزی محسوب می‌شود.

گلکسی M10 سامسونگ نیز به نمایشگر ۶.۲۲ اینچی، رزولوشن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل، نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ و تراشه‌ی اکسینوس ۷۸۷۰ مجهز شده که مصرف توان بهینه‌تری دارد. شاید به‌همین‌دلیل، کره‌ای‌ها تصمیم گرفته‌اند از باتری ۳،۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با ظرفیت کمتری درمقایسه‌با مدل گلکسی M20 استفاده کنند. هر دو گوشی هوشمند جدید سامسونگ از دوربین دوگانه‌ی اصلی ۱۳.۱ مگاپیکسلی با F1.9 و دوربین ۵ مگاپیکسلی اولتراواید با F2.2 بهره می‌برند. از دیگر ویژگی‌های گلکسی ام ۲۰ و گلکسی ام ۱۰ سامسونگ، حسگر اثرانگشت در پنل پشتی و پورت USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است. 

Galaxy M10

سهم بازار تولیدکنندگان مختلف در بازار هند  ۲۰۱۷ ۲۰۱۸ شیائومی ۱۹ درصد ۲۸ درصد  سامسونگ  ۲۴ درصد  ۲۴ درصد  ویوو ۱۰ درصد  ۱۰ درصد اوپو ۸ درصد ۸ درصد میکرومکس ۵ درصد  ۵ درصد  سایر شرکت‌ها ۳۴ درصد ۲۵ درصد  جمع کل  ۱۰۰ درصد  ۱۰۰ درصد 

هر دو گوشی هوشمند جدید برای سامسونگ مهم هستند. براساس برآوردهای Counterpoint، گوشی‌های‌ هوشمند شیائومی در اواخر سال ۲۰۱۷ و درادامه در سال ۲۰۱۸، سهم فروش بیشتری درمقایسه‌با گوشی‌های هوشمند سامسونگ در بازار هند ازآنِ خود کرده‌اند. سامسونگ سخت می‌کوشد تا بتواند بر رقبای چینی‌اش در بازار هند پیروز شود. به‌نظر می‌رسد فاصله‌ی بین سامسونگ و شیائومی در بازار هند ازنظر فروش در‌حال‌افزایش است؛ به‌همین‌دلیل، این غول کره‌ای قصد دارد با معرفی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی M، این شکاف را در سال ۲۰۱۹ و بعد از آن کمتر کند و از رقیب شیائومی پیشی بگیرد.

گلکسی ام ۱۰ سامسونگ قرار است با قیمت پایه‌ی ۱۱۲ دلار و گلکسی ام ۲۰ با قیمت پایه‌ی ۱۵۵ دلار به بازار عرضه شوند. هر دو گوشی هوشمند در رنگ‌های آبی اقیانوسی و مشکی زغالی از ۵فوریه (برابر با ۱۶بهمن‌) ازطریق فروشگاه آنلاین سامسونگ یا ازطریق وب‌سایت آمازون دردسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ با گوشی‌های هوشمند سری گلکسی M‌ از رقبای چینی‌اش در بازار هند پیشی می‌گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..