تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش طرز تهیه “پیتزای سبزیجات” ترش مزه با کدو خوشمزه

پیتزای سبزیجات

برای تهیه “پیتزای سبزیجات” ترش مزه با کدوی عالی این می باشد که قبل از پختن پیتزا تا آنجا که ممکن است مایعات را از کدو جدا کنید. این کار باعث می شود که شما پیتزایی عالی با طعم کدوی تازه و شیرینی مطبوعی داشته باشید.

مواد لازم برای پیتزای سبزیجات ترش مزه با کدو 2 عدد فلفل قرمز یا زرد شیرین به صورت نوارهای پهن 3 فنجان کدوی خرد شده مانند پیراشکی ، کدوی زرد تابستانی یا کدو 1 پیاز شیرین بزرگ یا رازیانه و از لبه های آن خرد کرده نمک و فلفل سیاه تازه 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون 2 مثقال پنیر پارمیزان یک ورق خمیر پیتزا یا نصف مثقال نان شیرینی دانمارکی ( یک ورقه ) به صورت خمیر 2/1 فنجان گوجه فرنگی کوچک نصف شده 2 قاشق غذاخوری سرکه 1 قاشق غذاخوری آویشن تازه خرد کرده 1 فنجان سس خامه ای پارمیزان نگهداری شده در یخچال 4/1 فنجان پیاز شیرین خرد شده پیتزای سبزیجات طرز تهیه پیتزای سبزیجات ترش مزه با کدو

فر را بر روی درجه 450 درجه فارنهایت قرار دهید. یک ظرف تفلون به قطر 2×9×13 اینچ را انتخاب کنید. فلفل های شیرین، کدو و پیاز را در آن بریزید و پخش کنید.

نمک، فلفل و روغن زیتون را به آن اضافه کنید.

20 تا 25 دقیقه آن را کباب کنید یا تا هنگامی که نرم شود یک بار آن را هم بزنید.

از یک پوست کن سبزیجات استفاده کنید، پنیر پارمیزان را به صورت نوارهای باریکی برش بزنید و آن را کنار قرار دهید.

روی یک سطح آرد بپاشید خمیر دانمارکی را رول نمایید و به اندازه یک مستطیل  9×13 اینچی در بیاورید.

ظرف فر را خارج کنید و گوجه ها را به آن اضافه کنید.

سبزیجات را با سرکه بلسانی و نصف پنیر پارمیزان مخلوط کنید.

سبزیجات را در ظرف بریزید، آن را خوب پخش کنید.

خمیر دانمارکی را روی آن قرار دهید . قسمت لبه ها را جمع کنید و دوباره ظرف را داخل فر قرار دهید و به مدت 15 دقیقه بگذارید بماند تا خمیر پف کرده و طلایی شود .

ظرف را از فرد خارج کنید و بگذارید در حدود 5 دقیقه خنک شود. یک رف به قطر 1×10×15 اینچ را روی ظرف قبلی قرار دهید و با دقت آنها را جابجا کنید.

تمام سبزیجات چسبیده به همیر را هم منتقل نید.

پنیز باقیمانده را روی خمیر بپاشید و 2 قاشق چای خوری آویشن هم روی آن بریزید.

سس، پیاز خرد شده و بقیه آویشن که یک قاشق چای خوری است را درون یک کاسه کوچک بریزید و هم بزنید و آنها را به صورت مربع برش بزنید.

پنیر را به صورت گرم یا در دمای اتاق به همراه سس سرو کنید.

بخوانید : طرز تهیه پیتزا برگر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش طرز تهیه “پیتزای سبزیجات” ترش مزه با کدو خوشمزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..